ورزش عاری از سیاست است/پرچم کشورمان و قهرمانان خود را کنار ورزش کشور دوست داریم

سجادی درباره بعضی رفتارهای سوء سیاسی ورزشکاران گفت: به هیچ وجه رفتار خوبی نیست و ورزش عاری از سیاست بوده و منشور المپیک هم اذعان دارد و و پرچم کشورمان و قهرمانان خود را کنار ورزش کشور دوست داریم. شاید اطلاعات اشتباهی به آنها می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان) در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره عدم استقبال از خرید بلیط جام جهانی توضیح داد: این موضوع را باید بررسی کنیم.

 

وزیر ورزش و جوانان درباره بعضی رفتارهای سوء سیاسی ورزشکاران گفت: به هیچ وجه رفتار خوبی نیست و ورزش عاری از سیاست بوده و منشور المپیک هم اذعان دارد و ما نیز کشوری ارزشی هستیم و پرچم کشورمان و قهرمانان خود را کنار ورزش کشور دوست داریم. شاید اطلاعات اشتباهی به آنها می‌رسد و به همین علت بعضی رفتارها را می‌بینیم که اصلاً پسندیده نیست. یکی از ورزشکاران خانم در رشته اسکیت در خارج از کشور حاضر و گفته شده که عضو تیم ملی است؛ کار وی را تایید نمی‌کنیم، اما او هم به عنوان ملی پوش شرکت نکرده بود. تیم ملی بانوان در رشته های مختلف حجاب مصوب دارد.

 

سجادی درباره اعتراض برخی افراد در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت:در صحنه نبودم و وقتی رسیدم به من گفتند حدود ۵۰ نفر در اعتراض به حضور مجدد وی در فدراسیون فوتبال، تجمع کرده‌اند و در همین حد می‌دانم. فدراسیون اساسنامه دارد و طبق آن عمل می شود اگر واجد شرایط باشد، می ماند اگر واجد شرایط نباشد، نمی ماند به عنوان مثال اگر یک نفر چهارجلسه متوالی در جلسه هیات رئیسه غیبت کند، حذف می شود.

کد خبر 1230748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha