تکریم مادران شهدا توسط مسجدی‌ها در ایام فاطمیه/بین انتظارات و حمایت‌ها از مسجد توازن نیست

حجت‌الاسلام یزنی از تکریم مادران شهدا به همت اهالی مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: سطح توقع از مساجد با میزان حمایت‌ها هماهنگی ندارد در حالی که حملات اغتشاشگران نشان داد مسجد خار چشم دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین «عباس یزنی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) (واقع در تهران، ۲۰ متری ابوذر، خیابان سجاد شمالی، کوچه شهید یوسف محمودی سیرشت) از طریق همکاری با شهرداری منطقه ۲۰ برنامه های متنوعی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران اجرا می کند، اظهار کرد: در همین راستا همه ساله مراسم تکریم و تقدیر از مادران شهدا در ایام فاطمیه در این مسجد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) افزود: برنامه مهم دیگر در این زمینه برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع زندگینامه شهدا است که هر سال در ایام هفته دفاع مقدس و در سطح منطقه ۱۷ برگزار می شود. امسال بیش از چهار هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

 

وی افزود: اعضای پایگاه بسیج مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) نمایشگاه دائمی عرضه کتاب برپا کرده است که در آن با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور در هر مناسبت کتاب های مربوطه و مفید را با کمترین قیمت و البته با تخفیف ویژه عرضه می کند.

 

حجت الاسلام یزنی در ادامه به مشکلات مالی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه، این مسجد خانه عالم و خانه خادم ندارد و مدتی است هیئت امنای آن نتوانسته اند هیچ هزینه ای برای خادم پرداخت کنند. امیدواریم این مشکل به زودی به صورت کامل حل شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل جایگاه بی نظیر و بسیار موثری که مساجد دارند سطح توقع مردم و مسئولان از آنها بسیار بالا اما میزان حمایت ها بسیار کم است و بین انتظار و حمایت، توزانی وجود ندارد. اغتشاشات و حمله وحشیانه به مساجد از سوی آشوبگران باز هم نشان داد که این خانه های خدا خاری در چشم دشمنان هستند، بنابراین توقع می رود برای حمایت عملی از مساجد قدم های بیشتری از سوی دولتمردان برداشته شود.

 

 

کد خبر 1230843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha