لزوم تسریع در انتقال اراضی ملی به بنیاد مسکن

فکور با اشاره به اجرای طرح هادی و بازبینی های آن، خواستار توجه به خانواده های بومی و زندگی آن ها شد و گفت: در اجرای ماده چهار و انتقال اراضی ملی به بنیاد مسکن تسریع صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «موسی فکور» امروز(چهارشنبه، 18آبان) در جلسه مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان فومن با اشاره به اینکه به سبب اجرای سیاست های جدید و تشدید نظارت بر ساخت و سازها، در قیاس با گذشته شاهد کاهش تخلفات بوده ایم، اظهار کرد: باید وقوع تخلفات را به حداقل و به صفر برسانیم.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه همگی در برابر تخلفات ساختمانی باید احساس وظیفه کنیم و نظارت مستمر را در دستور کار قرار دهیم افزود: در صورتی که در گذشته نظارت ها با جدیت انجام می شد، اکنون شاهد وقوع تخلفات بسیار کمتری بودیم.

 

وی لزوم همکاری متولیان در تمام سطوح در برخورد با تخلفات ساختمانی را متذکر شد و گفت: باید به نحوی به این تخلفات رسیدگی کرد که به سبب بازدارنده بودن آن کسی به خود اجازه تکرار تخلف را ندهد.

 

فکور با اشاره به اجرای طرح هادی و بازبینی های آن، خواستار توجه به خانواده های بومی و زندگی آن ها شد و تصریح کرد: در اجرای ماده چهار و انتقال اراضی ملی به بنیاد مسکن تسریع صورت گیرد.

 

فرماندار فومن خواستار افزایش برگزاری جلسات تخصصی جهت اجرای این بایسته به نفع مردم، به ویژه بومیان و افراد محلی در شهرستان شد و خاطرنشان کرد: هر گونه بی توجهی احتمالی متولیان به این امر و تعلل در اجرای ماده ۴، موجب نارضایتی مردم خواهد شد.

 

 

کد خبر 1230866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha