تفکر بسیجی باید در ادارات حاکم شود|فتنه اخیر نتیجه غفلت از بسیج

حسینی پور با بیان اینکه هر جا تفکر بسیجی بود، موفقیت هم به دست آمد، گفت: مدیران بدون استثنا تاملی کنند که آیا تفکر آنها تفکر بسیج است یا نه و اگر احساس می کنند این تفکر را ندارند جایگاه مدیریتی را رها کنند چراکه کسی را اجبار به پذیرش مسئولیت نکردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌سید محمود حسینی پور،‌امشب(۱۸آبان) در جلسه شورای اداری مازندران با محوریت هم افزایی و برنامه ریزی در راستای بزرگداشت هفته بسیج، اجرای دومین مرحله رزمایش سراسری جهادگران فاطمی و نیز قرارگاه جهاد تبیین با حضور فرمانده سپاه کربلا در مرکز امامت ستاد سپاه برگزار شد،با بیان اینکه بسیج شجره طیبه ای است که انقلاب اسلامی هم حیات، استمرار و تضمین آینده اش را مدیون این شجره طیبه است، اظهار کرد: ارزش بسیج با همه نهادهایی دیگری که در انقلاب اسلامی شکل گرفته اند متفاوت است و ما میراث دار این تفکری هستیم .

 

استاندار مازندران با بیان اینکه اگر امروز احساس می کنیم بخشی از ساختار اداری و سیاسی کشور و جامعه دچار آسیب هایی شد به غفلت از بسیج برمی گردد، گفت: امام راحل با ایجاد بسیج در مه حوزه های کشور تونستند ساختار طاغوت که بالای ۶۰سال در این کشور ریشه دوانده بود با بسیج مدیریت و عبور کنند.

 

وی با بیان اینکه امام راحل با بسیج، کشور را از درگیری های شهری اول انقلاب،‌ جریان های تروریستی، دفاع مقدس و خطرات حیاتی نجات دادند، افزود: رهبری نیز با اهتمام بیشتر توانستند تثبیت انقلاب اسلامی را با بسیج رقم زدند.بلکه رهبری یک گام بالاتری را از امام راحل برداشتند و شجره طیبه بسیج را با نام مقاومت در جبهه وسیع جهان اسلام گسترش دادند.

 

حسینی پور با بیان اینکه آسیب ها باید خوب و دقیق بررسی شود که چرا بسیج در مساجد کمرنگ شد،‌ادامه داد: در یک دوره ای در مجموعه نهاد های مسئول تفکراتی ایجاد شد و تصمیمیاتی اتخاذ گردید که به نقش بسیج مساجد ضربه اساسی زد.

 

وی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که بسیج محله محور با محوریت امام جماعت محل نسخه برون رفت از مشکلات محلات است، گفت: باید بسیج را در محلات و مساجد محور بدانیم.در اغتشاشات اخیر نیز نقش بسیج مشخص شد.دشمن با تاکتیک های جدید و با گسترش لکه های اغتشاش در شهره ها خواست توان نیروهای انتظامی و امنیتی را تقلیل دهد خلا حضور مساجد و بچه های بسیج مساجد مشهود بود البته به سرعت پیشکسوتان جهاد و شهادت با هماهنگی با سپاه کربلا خلا را پر کردند البته قبل این اقدام هزینه دادیم.

 

حسینی پور با بیان اینکه غفلت از هر حوزه ای ایجاد شود دشمن از همان جا ورود می کند، افزود: این تجربه تلخ بوده اما موجب شده همه یک صدا شدیم که باید با تفکر بسیج کمشکلات را مرتفع کنیم اتفاق خیلی خوبی است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن با شناخت عمیق و دقیق و کارشناسی شده ستون خیمه انقلاب را هدف قرار داده است و برنامه دارد،‌گفت: آن چیزی که مشخص است و بنا به فرمایش امام راحل که فرمودند معیار و سنجش اندازه گیری شما این که ببینید دشمن راجع به شما چه می گوید امروز رهبری نیز برهمین فرموده استوار هستند.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه رهبری تا به امروز هیچ فقط زیک زال نرفتند و به خاطر رای مردم از ارزش های اسلام و انقلاب کوتاه نیامدند،‌ افزود: رهبری در راستای حکم الهی حرکت می کنند. در اوج جنگ ترکیبی دشمن که بخشی از جامعه دلشان تهی شد در زمان امام راحل ششهیدان رجایی  باهنر، شهید بهشتی، شهید آیت، شهید مطهری و ... را داشتیم که جان خود را برای حفظ امام راحل سپر می کردند امروز کجا هستند چه کسانی آمدند که جان خودشان را به خطر بیاندازند و مواضع انقلابی را محکم اعلام کنند که موشک ها به سمت آنها رود اما رهبری با اصالت امام گونه شان محکم در برابر دشمن ایستاده اند اگر پیروزی در مقابل هجمه دشمن است از آن رهبری و مردم است.

 

وی با بیان اینکه مردم در این اغتشاشات با دشمن همراهی نکردند، ادامه داد: در طول انقلاب این اقدامات تروریسی علیه ایران اسلامی مشاهده نشده بود تلویزیون اینترنشنال آموزش براندازی و ساخت بمب به جماعتی می دهد و دنیا که مدعی مهد دموکراسی است سکوت می کند.

 

حسینی پور با بیان اینکه همه مدیران میانی باید تاملی در خود کنند ببینند تفکرشان تفکر بسیج است یا خیر!، افزود: تفکر کارکنان باید تفکر بسیجی باشد اگر کسی با این تفکر فاصله دارد باید کنار بکشد .

 

وی با بیان اینکه مدیران باید بدانند با فتنه ای موجه اند که به فرموده سردار شیه حاج قاسم سلیمانی،‌شهدا قبطه می خورند که در آن ایام کنار رهبری نیستند،‌گفت: دشمن کمر همت را بسته است و روزانه بیست ساعت در جبهه باطل علیه جمهوری اسلامی تلاش دارند.

 

حسینی پور با بیان اینکه بسیجی خستگی ندارد و در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادیم، افزود: امروز در جنگ اقتصادی باید با تفکر بسیجی حرکت کنیم.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز پروپاگاندای رسانه ای توسط صهیونیست ها علیه ایران اسلامی مدیریت می شود، گفت:باید با تفکر بسیجی به مقابله با این جنگ رسانه ای دشمن برویم .

 

حسینی پور با بیان اینکه رفع محرومیت ها همانند موشک کروز در دل دشمن فرود می آید، افزود: امید است در قالب کمیسیون اقتصادی، کمیسیون فرهنگی و آموزشی، کمیسون خدمات اجتماعی و کمیسیون عمرانی مدیران اجرایی استان پای کار بیایند و ادارات ما باید با تفکر بسیجی اداره شوند.

 

وی بابیان اینکه در ادارات باید به کارکنان با تفکر بسیجی میدان عمل دهیم تا مشکلات جامعه مرتفع شود، افزود: مردم ما نجیب هستند و قدردان خدماتی که دریافت می کنند، هستند،این نجابت تا بدانجاست که حتی کارهایی که می بایست ۳۰ سال گذشته انجام می شد الان انجام می شود، مردم این تاخیر در کار را نادیده می گیرند و قدردان مسئولان هستند. اما بی عرضه گی ها و ناکارآمدی های مدیران را تحمل نمی کنند.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه از ابتدای انقلاب درصدی ضد انقلاب داشتیم که نسل آنها همچنان درحال اغشاش و آشوب هستند اما مردم صف خود را با این قشر جدا کرده اند، گفت: هفته بسیج باید دستاوردهای انقلاب به مردم ارائه شود. دولت و مجلس همسو هستند بایداز این فرصت برای خدمت به مردم بهره گرفته شود.

 

 

کد خبر 1230878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha