روابط عمومی ها نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند

نظری گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه های دشمن دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،بهنام نظری  امروز (18 آبان) در نشست با مسئولین روابط عمومی های دستگاه های اداری و اجرایی استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالیت های مدیران روابط عمومی ها در اطلاع رسانی عملکرد دولت سیزدهم، گفت: میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی ها جهاد تبیین است و باید در این راستا بیش از پیش تلاش کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها عنصر فعال برای آگاهی بخشی و روایت صحیح هستند، افزود: شما عزیزان نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه های دشمن دارند.

 

وی بر هوشمند سازی روابط عمومی ها تاکید کرد و ادامه داد: اکتفا به اخبار پوششی و اقدامات پیش دستی شایسته روابط عمومی ها نیست، روابط عمومی ها باید در گفتمان سازی و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش داشته باشند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شناسایی نقاط ضعف دستگاه ها باید مورد توجه روابط عمومی ها باشد، اظهار کرد: افزایش رضایتمندی ارباب رجوع در شرایط فعلی یکی از اولویت های مهم دستگاه ها است و روابط عمومی باید موانع رضایتمندی مردم را شناسایی و به مدیران انتقال دهند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نباید نسبت به شرایط کشور و ارزش های اسلامی و انقلابی منفعل عمل کنند، گفت: میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی ها جهاد تبیین است و در این خصوص ارزیابی انجام‌می شود.

کد خبر 1230881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha