ولایت فقیه و شهدا محور وحدت مردم ایران اسلامی است

حجت الاسلام کریمی تبار ولایت فقیه و شهدا محور وحدت ما هستند، گفت: امروز دشمنان با اغتشاش و تبلیغات رسانه ای، دست و پا می زنند و تلاش می کنند تا اعلام وجودی در برابر موج خروشان و نورانی انقلاب اسلامی داشته باشند.

به گزارش خیرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  عصر امروز(۱۸ آبان) در یادواره شهدای ایلام خزل، اظهار کرد: کنگره و یادواره های شهدا یعنی اینکه راه این برگزیدگان الهی ادامه دارد.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ایل خزل، گفت:  ایل خزل پایه گذار سنت قشنگی در استان هستند که همه ساله این ایل میزبان برگزاری یادواره شهدا هستند.

 

وی تصریح کرد: شهدا همچون ستاره های تابناکی هستند که مسیر درست را نشان ما می دهند و مردم با حضور خودجوش و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان  امسال نشان دادند که در مسیر تعالی بخش شهدا گام برمی دارند

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه ولایت فقیه و شهدا محور وحدت ما هستند، افزود: انقلاب اسلامی با همه توطئه ها دشمنان، تحریم ها و برنامه ریزی ها و تبلیغات رسانه ای دشمنان، همچنان به راه پر نور خود ادامه می دهد.

 

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر که توسط دشمنان برای براندازی نظام اسلامی برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی ما ثابت شده و شجره طیبه انقلاب اسلامی آنچنان تنومند و ریشه دار است که در برابر چنین بادهایی نمی لرزد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اگر فریب خوردگانی مغلوب نیرنگ های دشمن  شوند سرنوشتی بهتر از منافقین ندارند، گفت: مردم ما آنانی هستند که در ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و روز قدس دیدیم و مشارکت گسترده و حضور همیشه در صحنه دارند.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه جامعه ما نیازمند وحدت، همبستگی و یکپارچگی است، افزود: امروز ارکان کاخ ستمگران و کاخ سفید به لرزه درآمده و تلاش های مذبوحانه آنها در این جنگ احزابی که به راه انداخته اند نشان قدرت دشمن نیست بلکه نشانه ضعف آنها است که دست و پا می زنند و تلاش می کنند تا اعلام وجودی در برابر موج خروشان و نورانی انقلاب اسلامی داشته باشند.

 

وی  با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند دهه هشتادی های انقلاب را به اوج خود می رسانند، ابراز کرد: دشمن خیال کرده است که دهه هشتادی ها با تبلیغاتی که داشته اند در مسیر آنها قرار دارد اما سرود سلام فرمانده نشان داد نسل وارث شهدای ما، پایبند به شهدا و زمینه ساز نهضت جهانی حضرت امام زمان(عج) هستند.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: پیام ابدی خداوند به همه طرفداران حق و حقیقت این است که در برابر شگردهای تبلیغاتی فریبنده دشمن و جنگ ترکیبی، شناختی و فضای رسانه ای که دشمن درست کرده است می فرماید سست و محزون نشوید و شما برترید مشروط بر اینکه ایمان به خدا داشته باشید.

کد خبر 1230885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha