جشن چاپ در استان اصفهان برگزار می شود

همزمان با روز صنعت چاپ، آیین جشن و تجلیل از فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

«علی تمنایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به فعال بودن استان اصفهان در حوزه صنعت چاپ گفت: به مناسبت روز این صنعت آیین بزرگداشت و جشن در اصفهان برگزار و به این موضوع پرداخته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: بیان جایگاه چاپ در استان اصفهان و تجلیل از فعالان این حوزه در این جشن صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه آسیب شناسی در حوزه صنعت چاپ مدنظر است، تصریح کرد: استان اصفهان جز مناطق پیشتاز کشور در این عرصه بوده که 500 مرکز چاپ فرصت خوبی برای ایجاد کسب و کار به حساب می آید.

تمنایی آموزش و ارتقاط سطح دانش فعالان این حوزه را مهم خواند و اذعان داشت: باید امکانات این حوزه رشد پیدا کند و سرمایه گذاران این بخش امکانات خود را به روز رسانی کنند.

 

وی از فعالیت های شاخص چاپخانه های این استان یاد کرد و ادامه داد: بسیاری از کتب و محتواهای مکتوب تولیدی اصفهان و استان های مجاور در این مراکز چاپ می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از این صنعت به عنوان یک فرصت خاص برای تولید و اشتغال یادکرد و گفت: پویایی تولید و اقتصاد در صنعت چاپ مثل دیگر عرصه ها محقق شدنی خواهد بود که باید از آنان حمایت شود.

کد خبر 1230890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha