مهرواره «راویان باغ بهشت» به ترسیم هویت حقیقی زن پرداخته است

حجت الاسلام قانع گفت: مهرواره «راویان باغ بهشت» به ترسیم هویت حقیقی زن پرداخته است و جلوه الگوی سوم زن که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است در این مهرواه مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسن قانع، امروز چهارشنبه (18 آبان) در مراسم مهرواره «راویان باغ بهشت» که به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار «حافظ» شیراز برگزارشد، گفت: اولویت دهی برای حضور بانوان در عرصه‌ های تبلیغی استان فارس از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: در نظر داریم که با تقویت شبکه جامعه ‌پردازی دینی با محوریت بانوان در استان، فرصت حضور زنان را در این عرصه افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مهرواره «راویان باغ بهشت» به ترسیم هویت حقیقی زن پرداخته است و جلوه الگوی سوم زن که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است در این مهرواه مشهود است.

حجت الاسلام قانع با تاکید بر نقش آفرینی زنان در هویت‌ آفرینی دینی و کنش ‌گری تبلیغی عنوان کرد: زنان در عرصه تولید فرهنگ عمومی  نقش کلیدی دارند و تاثیر بانوان در زندگی ائمه (ص) و پیامبران به عنوان مادر، همسر و دختر ایشان همواره مشهود بوده است.

وی حضرت معصومه (س) را راوی بزرگ جهان اسلام دانست و گفت: شهر مقدس قم، علم و معرفت را برای آخرالزمان از حضور حضرت معصومه (س) به ارمغان آورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: بانوان قلب تپنده تربیت جامعه هستند و تقدیر از بانوان پیشگام عرصه تبلیغ در مهراوه «راویان باغ بهشت» نشان از همین واقعیت است.

 

کد خبر 1230899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha