زنان استان فارس در مدیریت هیئات مذهبی میدان دار هستند

محمدیان گفت: چند هیئت مذهبی پرنفوذ در فارس توسط زنان مدیریت می شوند و ریاست شورای هیئات مذهبی زرین دشت به عهده یکی از بانوان است که این اقدام موثر باید توسط سایر استان های کشور هم مورد الگوبرداری قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، رضا محمدیان، امروز چهارشنبه (18 آبان) در مراسم مهرواره «راویان باغ بهشت» که به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار «حافظ» شیراز برگزارشد، گفت: نباید در فتنه ها سکوت کنیم و تصور کنیم این سکوت زمینه ساز ظهور خواهد شد بلکه باید در تمام فتنه ها دست از سکوت برداریم و با خاطر آوریم آنان که در کربلا سکوت اختیار کردند،  امام حسین (ع) را و هدفشان از دست دادند.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس عصر امروز را عصر غیرت حسینی دانست و افزود: زمینه ظهور با بصیرت افزایی فراهم می شود و باید همواره بصیرت و آگاهی داشته باشیم.

وی همچنین با ابراز خرسندی از اینکه بانوان فارس در راس مجموعه هئیات مذهبی استان هستند، عنوان کرد: چند هیئت مذهبی پرنفوذ در فارس توسط زنان مدیریت می شوند و ریاست شورای هیئات مذهبی زرین دشت به عهده یکی از بانوان است که این اقدام موثر باید توسط سایر استان های کشور هم مورد الگوبرداری قرار بگیرد.

محمدیان تاکید کرد: بانوان فارس در حوزه تولید محتوا هم نقش موثری ایفا می کنند و هر جا زنان نقش آفرینی کنند نتایج مطلوبی حاصل می شود.

خاطر نشان می شود در این مهراوه از 24 بانوی پیشکسوت در عرصه تبلیغ هم تجلیل شد.

کد خبر 1230913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha