هدف گذاری و برنامه ریزی در کانون های فرهنگی هنری مساجد مورد تاکید است

حجت الاسلام گرجی اهمیت کار تمیز فرهنگی را یادآور شد و گفت: هدفگذاری، برنامه ریزی، اهتمام به برنامه، ارتباط مستمر با مخاطبان مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی در نشست هم اندیشی با تعدادی از مدیران کانون های فعال فرهنگی هنری مساجد مرکز استان گفت: دغدغه ما این است با هم اندیشی و همگرایی حرکت خوب و مثبتی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایجاد کنیم. 

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان افزود: مساجد به عنوان پایگاهی مستحکم که مورد باور و اعتقاد همه مسلمانان هستند؛ از دل آن حوزه های فرهنگی و هنری دنبال می شود و این یعنی مسجد تنها مناسک را در بر نمی گیرد که فقط تحت عنوان نمازخانه از آن استفاده کنیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی فرهنگی و هنری مسجد هستند؛ با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری کانون های مساجد و بسیج؛ اظهار کرد: همکاری و همیاری می تواند جلوی موازی کاری و هدررفت هزینه و منابع انسانی را بگیرد.

 

 

 

حجت الاسلام گرجی شبکه سازی و الگوسازی در کانون های مساجد را مورد تاکید قرار داد و گفت: به همین منظور پس از پایش های انجام شده، هشت کانون فرهنگی هنری مسجد به عنوان‌ پایلوت انتخاب شده است.

 

 

 

وی تصریح کرد: در شمال استان کرمان ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری وجود دارد و باید یک خودانتقادی داشته باشیم که اگر این تعداد کانون به خوبی کار می کردند چه چالشی در اجتماع داشتیم؟

 

 

 

حجت الاسلام گرجی اهمیت کار تمیز فرهنگی را یادآور شد و گفت: هدفگذاری، برنامه ریزی، اهتمام به برنامه، ارتباط مستمر با مخاطبان مورد تاکید است.

 

 

 

شبکه سازی منظم در میان کانون های مساجد استان کرمان جهت تبادل تجربیات و ارائه خدمات متقابل کانون ها به یکدیگر از اهداف پیش روی ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان است.

کد خبر 1230927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha