۱۲۳فرصت اقتصادی در ساری و میاندورود احصا شد

نوبخت با اشاره به فاصله مناسب بین کوه، دشت و دریا در شهرستان های ساری ومیاندورود و اینکه ۱۲۳فرصت و طرح های اقتصادی توسط دستگاه های اجرایی در این دوشهرستان شناسایی شد، گفت: تلاش داریم براساس اصل نیاز و استقرار و تقویت زمینه ساز حضور سرمایه گذار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌محمدعلی نوبخت، امروز(۱۹آبان)‌در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های ساری و میاندورود که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان در حال برگزاری است،‌با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین، اظهار کرد: تلاش داریم با همدلی و هم پذیری با دستگتاه های اجرایی در مسیر راهبرد اساسی استاندار مازندران زمینه ساز جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف باشیم.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه ستاد عالی رشد اقتصادی استان به منظور تحقق رشد ۷.۸درصدی برنامه های جامع و کامل و گسترده ای داریم، افزود: در شش ناحیه دیگر این استان مستند سند آمایش سرزمینی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سند جامع سرمایه گذاری در شهرستان های ساری و میاندورود در حال تدوین است، گفت:امید است بتوانیم تهدید محوری در حوزه سرمایه گذاری را به فرصت محوری بدل کنیم. 

 

نوبخت از ساری به عنوان پایتخت اکو یاد کرد و افزود: در مدیریتت و برنامه ریزی نباید دچار ناشنوایی سیستماتیک شویم باید سرمایه گذاران را همراه دولت برای ایجاد رفاه اجتماعی بدانیم.

 

وی با بیان اینکه با رعایت اقتضائات و قوانین به دنبال اطلس اقتصادی در ساری و میاندورود هستیم، ادامه داد: ۵۶۰هزار نفر ساری ومیاندورود جمعیت دارند و ۱۶درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند. ظرفیت های میراث طبیعی و تاریخی می تواند این دوشهرستان را بعنوان یک نگین درخشان در مناطق شمالی کشور بدل کنند.

 

نوبخت با اشاره به فاصله مناسب بین کوه، دشت و دریا در شهرستان های ساری ومیاندورود و اینکه ۱۲۳فرصت و طرح های اقتصادی توسط دستگاه های اجرایی در این دوشهرستان شناسایی شد، افزود: تلاش داریم براساس اصل نیاز و استقرار و تقویت زمینه ساز حضور سرمایه گذار در این دو شهرستان باشیم.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم منافع سرمایه گذار را محترم بشماریم، ادامه داد: قطار توسعه در ساری و میاندورود به حرکت درآمده و بنا داریم این دو شهرستان به کارگاه سازندگی تبدیل کنیم.

 

نوبخت با اشاره به اینکه برای رسیدن به توسعه نیازمند تحول ذهنی و رفتاری درقبال سرمایه گذاران هستیم، گفت: توسعه اقتصادی مانند کارخانه ای که محصول آن باید شادمانی و رفاه جامعه را همراه داشته باشد.

 

وی بابیان اینکه بعد از چهار دهه امروز به این نتیجه رسیدیم که برای توسعه استان باید کارخانه توسعه ایجاد کنیم، افزود: این کارخانه می تواند عدالت اجتماعی و اخلاق ایجاد کند.

 

نوبخت با بیان اینکه در ساری و میاندورود دارایی های زیادی را داریم که باید این دارایی ها به ثروت و رفاه عمومی تبدیل شود، افزود:‌رشد اقتصادی منتج به امنیت می شود.

کد خبر 1230983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha