جهاد تبیین موجب روشنگری در جامعه می‌شود

حجت الاسلام مهدوی نژادبا بیان اینکه دشمن با جنگ نرم به دنبال پیشبرد اهدافی شوم است گفت: جهاد تبیین موجب روشنگری در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام « غلامحسین مهدوی نژاد» درگفتگو باخبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان؛ با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را فریضه‌ای فوری تبیین کردند و این رسالت افرادی است که دل در گرو آرمان‌های انقلاب دارند و تکلیفی بر دوش آنان محسوب می‌شود تا درباره جهاد تبیین نقش آفرینی کنند.

 

رئیس شورای بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی ره استان سمنان با توجه به هجمه گسترده دشمن در فضای مجازی و حقیقی و دسترسی سریع آحاد مردم به انواع محتواهای شبهه‌انگیز و خیل گسترده افرادی که در معرض آسیب از این هجمه‌ها قرار دارند، بر ضرورت جهاد تبیین تأکید کردواظهارداشت: دفتر بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی ره استان سمنان درهمین راستا سلسله نشست های جهادتبیین با موضوعات مختلف را برگزار می کند.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه فردا جمعه بیستم آبانماه نشست جهادتبیین با موضوع «تحلیل مسائل روز» در دفتر بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی ره استان سمنان از ساعت ۱۰صبح آغاز خواهد شد افزود:طلاب، دانشجویان، فعالین حوزه فرهنگ و اندیشه از مخاطبان ما هستند.

 

رئیس شورای بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی ره استان سمنان این نشست را فرصتی برای پاسخ به سوالات و شبهات عنوان کردوافزود: استاد عزیزی دراین نشست مطالبی را ارائه خواهد داد.

 

وی یاد آورشد: مبانی تفکر انقلاب اسلامی و اهمیت آن در مسیر پیشرفت و تعالی جامعه با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مخاطب اصلی آن جوانان هستند در این نشست ها مورد توجه قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد فزود: امروز ایران به جایگاهی از اقتدار و قدرتمندی رسیده که دشمن چشم دیدن ندارد و با مکرها و دسیسه‌های مختلف به دنبال دستیابی به اهداف شومشان هستند و جهاد تبیین در این راه خنثی‌کننده دسیسه دشمن است.

 

امام جمعه موقت  ادامه داد: دشمن با جنگ نرم به دنبال پیشبرد اهدافی شوم است و جهاد تبیین موجب روشنگری در جامعه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: بیان مصداق‌های عزت‌مندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان جنایات منافقان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نوعی جهاد تبیینی است که باید این جهاد به گونه‌ای موثر باشد که دشمنان بهانه‌ای برای پیشبرد جنگ نرم نداشته باشند.

 

 

گفتگو از عصمت سالار

 

 

کد خبر 1230995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha