وحدت و هوشیاری مردم، راه مقابله با توطئه های دشمنان است

زیویار با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین مردم توطئه دشمنان در ناآرامی های اخیر است، گفت: وحدت و هوشیاری مردم، راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار» امروز در نشست شورای اداری در بیرانشهر، اظهار داشت:  دشمنان در قالب نارآرامی ها به دنبال ایجاد تفرقه و چنددستگی در بین مردم است.

 

وی حفظ وحدت و همدلی را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و افزود: در این شرایط هوشیاری و آگاهی مردم در مسایل کشور ضروری است.

 

استاندار لرستان با اشاره به هتک حرمت های رخ داده در نا آرامی های اخیر، خاطرنشان کرد: این بی حرمتی ها، با هدف رو در رو قرار دادن مردم هدف اصلی عوامل فتنه ساز بود.

 

وی ادامه داد: هرگز نباید اجازه دهیم حتی بین ۲ نفر تفرقه و اختلاف رخ دهد و خوشبختانه قوم لر و مردم لرستان از این فتنه سربلند بیرون آمدند.

 

زیویار با اشاره به مشکلات بیرانشهر افزود: هرچند این بخش و بخش های مشابه به دلیل همجواری و نزدیکی به شهرهای بزرگ مانند خرم آباد از امکانات خوبی برخوردار نیستند اما جز ارکان و ستون فقرات شهرها محسوب می شوند.

 

وی بیان کرد: علیرغم این که روستاها در حال حاضر از امتیازاتی مانند جاده، آب،برق و گاز برخوردار شده اند اما به دلیل تغییرات سبک زندگی و مهاجرت عمدتا تبدیل به تفرجگاه شده و در شرایط کنونی باید سازوکاری برای سبک جدید زندگی توسط مسوولان و با همراهی خود مردم منطقه طراحی شود.

 

زیویارافزود: هرچه ارتباط مسوولان با مردم بیشتر شود، نیازها ملموس تر شده و تصمیم گیری ها بهتر خواهد بود و در این راستا و در دولت سیزدهم شاهد سفرهای استانی متعدد و به طبع آن سفرهای شهرستانی و بین بخشی در سطح استان هستیم.

 

استاندار لرستان بیان کرد: سفر به بخش ها و بررسی و رفع مشکلات آنها با تشکیل شورای اداری از برنامه های مدون ما خواهد بود و قبل از سفر نیازها در بخش ها توسط مدیران دستگاه های اجرایی طرح و تدوین می شوند.

 

زیویار همچنین در خصوص سفرهای استانی در بخش ها با رویکرد محرومیت زدایی، عنوان کرد: حضور در بخش و تشکیل شورای اداری به منظور بررسی و راه های پیشنهادی برای رفع مشکلات و همچنین تعیین زمان جلسه نهایی برای جمع بندی و میزان تحقق مصوبات شورای اداری در ادامه ی برنامه ی محرومیت زدایی قرار دارد.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: دسترسی مردم به آزادراه خرم آباد-اراک، حق آبه و استفاده از آبهای ذخیره شده به ویژه پشت سد ایوشان، ایجاد دهیاری برای روستاهایی که دهیاری ندارند، رفع نقایص جاده خرم آباد - بیرانشهر، ایستگاه راه آهن، کمبود ادوات عمرانی، احداث سالن اجتماعات، سالن ورزشی، رفع مشکلات مدارس کانکسی و مشکلات شهرداری مهم ترین موضوعات قابل پیگیری در بیرانشهر است.

 

کد خبر 1231006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha