حرکت  قطار پیشرفت، سازندگی و رفع مشکلات مردم را با شتاب بیشتری پیش خواهیم برد

ریاست جمهوری در جمع مردم پاکدشت گفتک حرکت این قطار پیشرفت، سازندگی و رفع مشکلات برای مردم را با شتاب بیشتری پیش خواهیم برد، یقین داریم همچنانی که سیاست تحریم شکست خورده، سیاست بی ثباتی کشور نیز شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز پنجشنبه(۱۹ آبان ماه) در ادامه سفرهای استانی در دیداد با اقشار مردم شهرستان پاکدشت، در محل مصلی این شهرستان اظهار کرد:وتوفیق عرض ادب و احترام امروز برای من فراهم شد تا خدمت مردم عزیز، جوانان برومند و نیروهای انقلابی در این شهرستان باشم.قبل از حضور در جمع شما برخی از پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان را بازدید کردم که با وجود گذشت بیش از یک دهه تاکنون به سامان نرسیده‌اند.

 

وی در خصوص پروژه های در حال احداث این شهرستان بیان داشت: در پروژه کمربندی بخشی از کار انجام شده و قرار شد بخشی که با تاخیر دهه ساله باقی مانده، سریعا اجرایی شود، بخش دیگر مربوط به اراضی است که در این منطقه به افرادی واگذار شده اما با وجود گذشت قریب به دو دهه به دلیل بخشی از مشکلات اداری و اجرایی با تاخیر مواجه بود، قرار شد حداکثر ظرف یک ماه مشکلات اداری انجام شود تا روند کار سرعت گیرد.

 

حجت الاسلام رئیسی افزود: پروژه بیمارستان و مرکز درمانی سال‌ها به طول انجامیده، این مرکز درمانی می تواند پشتوانه‌ای برای خدمت به مردم این شهرستان باشد، در این سفر تلاش بر این است که وظیفه دولت نسبت به مردم پاکدشت با شتاب بیشتری اجرایی و گره‌ها به دست مردمانی بابصیرت، زمان‌شناس، دشمن‌شناس و دشمن ستیز با تلاش دولت باز شود.

 

رئیس جمهور با تاکید بر خدمت شبانه روزی به مردم اظهار داشت:  دولت از مردم، با مردم، و با همه مشکلات و مسائلی که دشمن می‌خواهد کشور داشته باشد، در کنار مردم است، حرکت این قطار پیشرفت، سازندگی و رفع مشکلات برای مردم را با شتاب پیش خواهیم برد،یقین داریم همچنانی که سیاست تحریم شکست خورده، سیاست بی ثباتی کشور نیز شکست خواهد خورد.

 

رئیس هیئت دولت با اشاره به توطئه های دشمنان در چهل و سه سال گذشته گفت: هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، در جریان منافقان ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند، اما مردم با این حرکت‌ها سست نشده و نخواهند شد، تحریم و بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌ها را علیه ملت و کشور ایران اعمال کردند، اما بدانید ملت ایران ملت فلان کشور در شرق و غرب عالم نیست،ملتی مقتدر، آگاه، بابصیرت و مقتدر است که پای انقلاب و خون شهدا مقتدرانه ایستاده است.

 

وی ادامه داد: پای این درخت تناور خون جوانان مخلصی رسیده که در جبهه‌های جنگ علیه دشمن جنگیده‌ و مخلصانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌ و فدا کردند،به خانواده معظم شهدا می‌گویم وصیت، توصیه و تاکید فرزندان شما هرگز بر زمین نخواهد ماند.

 

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد:‌ ما در دولت تمام قوا و ظرفیت را در جهت رفع مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، به سامان رساندن پروژه های نیمه تمام، رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی، رفع بیکاری، مشکل مسکن و همه مسائلی که مردم در گوشه و کنار کشور دارند، با همه قوت گام برخواهیم داشت و روز به روز امید مردم افزایش یافته و در این مسیر موانع و مشکلات کنار زده شده و مسیر پیشرفت طی خواهد شد.

کد خبر 1231029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha