«اختلافات خانوادگی» صدرنشین پرونده قضائی شهرستان بشرویه

رئیس دادگستری بشرویه گفت: اختلافات خانوادگی بیشترین مشکل در بشرویه است و علی رغم جلسات متعددی که در این خصوص برگزار می شود اما این آمار در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه امروز (۱۹ آبان) به منظور دیدار با مردم و بررسی مشکلات قضایی بشرویه،‌ در این شهرستان حضور یافت.

 

در ابتدای این سفر معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه با مسئولان شهرستان بشرویه دیدار و گفتگو کرد. حسن علیزاده فرماندار شهرستان بشرویه در نشست با معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: مردم داری و همراه بودن با مردم در اولویت کاری مسئولان است و کارکنان دادگستری این شهرستان نیز این مهم را به جد رعایت می کنند.


 

حسن خاکشور رئیس دادگستری شهرستان بشرویه در این دیدار گفت: خوشبختانه‌ وضعیت قضایی شهرستان مطلوب است و در تمامی بخش‌ها سرعت، دقت و ... عملکرد قابل تقدیری داریم.

 


وی با بیان اینکه بحث جرائم خشن در این شهرستان منتفی است، ادامه داد: بحث جرائم امنیتی بسیار کم در این شهرستان مشاهده می شود.

 


رئیس دادگستری شهرستان بشرویه با بیان اینکه اختلافات خانوادگی بیشترین مشکل در بشرویه است، افزود: علی رغم جلسات متعددی که در این خصوص برگزار می شود اما این آمار در حال افزایش است.

 

خاکشور با اشاره به اینکه در سال ۹۹ بیش از ۲۲ هزارنفر مراجعه کننده داشته ایم، گفت: بعد از الکترونیکی شدن و توسعه فناوری اطلاعات مراجعه کنندگان به ۱۷ هزارنفر کاهش یافته اند و به دنبال تمام الکترونیکی شدن و کاهش مراجعات هستیم.

 

رئیس دادگستری شهرستان بشرویه همچنین به نرخ رسیدگی به پرونده ها اشاره کرد و گفت: در هفت ماهه اول امسال، میانگین رسیدگی به پرونده های حقوقی به غیر از اجرای احکام ۲۳ روز و پرونده های غیرحقوقی هشت روز است.

 

 

 

 

کد خبر 1231043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha