شکست دشمن در اغتشاشات اخیر/ دولت به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم است

سراج با بیان اینکه از نظر معیشتی مردم واقعا در مضیقه هستند و دولت به دنبال رفع مشکل است، گفت: در این راستا دولت اقدام به افزایش ۲۰ درصدی حقوق نیروهای مسلح و ۱۵ درصدی اساتید دانشگاه ها کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر سراج امروز (۱۹ آبان) در دیدار با فرماندار و رئیس دادگستری بشرویه اظهار داشت: رابطه حسنه بین دستگاه ها و کوچک بودن منطقه نتیجه کمبود پرونده ها در این شهرستان است.

 


معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه ادامه داد: سطح شهر بشرویه به خوبی با عکس های شهدا مزین شده و خیابان‌های این شهر به درستی با نام های انقلابی نامگذاری شده است.

 


قاضی سراج در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: از‌ اوایل انقلاب اسلامی تاکنون کمتر روزی بوده که دشمنان بحرانی برای نظام جمهوری اسلامی درست نکنند و به لطف خدا، نظام از این بحران ها سربلند عبور کرده است.

 


معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه عموم مردم از این اغتشاشات اخیر حمایت نکردند، افزود: ولی متاسفانه برخی از جوانان از روی احساسات اقدام کردند و تقریبا رو به تمام شدن است و رسانه های‌خارجی نیز لحن آن ها تغییر کرده است که نشان از شکست آنان می دهد.

 


وی با اشاره به اینکه از نظر معیشت مردم واقعا در مضیقه هستند و دولت به دنبال رفع مشکل است، گفت: در خصوص افزایش حقوق ها نیروهای مسلح ۲۰ درصد افزایش داشت و اساتید دانشگاه ها ۱۵ درصد‌ افزایش یافته است.

 

 

 

 

کد خبر 1231050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha