مساجد در طول تاریخ حرکت ساز و نقش آفرین بوده اند

حجت الاسلام افکار با تاکید بر اینکه مساجد در نظام اسلامی در طول تاریخ حرکت ساز و نقش آفرین بوده اند، گفت: کانون های مساجد به صورت متحد و یکپارچه با شعار ید واحده شدن کنار هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام «حسن افکار» در اولین نشست دورهمی کانون های فعال مشهد با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده کانونهای فرهنگی هنری مساجد در همه عرصه ها گفت: باید همدلی و هم افزائی فعالان فرهنگی عرصه مساجد برای حرکت در مسیر انقلاب و ترویج ارزش ها در اولویت قرار بگیرد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی موجودیت کشور و انقلاب ما را هدف گرفتند و همه توان خود را برای تضعیف هملی و وحدت ملت ایران به کار بردند ابراز داشت: فعالان و تشکل های فرهنگی هنری در این کارزار فرهنگی با هوشمندی و درک شرایط ورود عالمانه و جهادی داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه مساجد در نظام اسلامی در طول تاریخ حرکت ساز و نقش آفرین بوده اند اظهار داشت : کانون های مساجد به صورت متحد و یکپارچه با شعار ید واحده شدن کنار هم قرار خواهند گرفت و در آینده نزدیک عملیات های مهم و موثر فرهنگی را اجرائی خواهند کرد.

 

در این نشست که به میزبانی کانون فرهنگی هنری فاتح مشهد برگزار شد مدیران کانون های فعال شهر مشهد با بیان دغدغه ها و انتقادات و پیشنهادات خود بر هم افزائی و ید واحده بودن فعالان فرهنگی در این جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب تاکید کردند.

 

گفتنی است در این دورهمی صمیمی مدیران کانون های مساجد بر افزایش حمایت های مالی و توجه به کانون های فعال، حضور موثر در رسانه ها، برگزاری رویداد های مشترک و انجام نظارت های استانی از کانون ها تاکید کردند همچنین در پایان این نشست شرکت کنندگان در این برنامه از فعالیت های کانون فرهنگی هنری فاتح بازدید کردند. 

کد خبر 1231066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha