کانون های مساجد یک نهاد انقلابی و ولایتمدار است

حجت الاسلام ایزدی با تاکید بر اینکه مجموعه کانون های مساجد یک نهاد انقلابی و ولایتمدار است که منشاء خدمات فرهنگی متعددی در عرصه مسجد است، گفت: از اولویت های فعالیت های کانون های مساجد باید برنامه ریزی جدی و دقیق برای نوجوانان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام «محمد حسین ایزدی» در دیدار با مدیر ستاد کانون های مساجد استان با تاکید بر اینکه مجموعه کانون های مساجد یک نهاد انقلابی و ولایتمدار است که منشاء خدمات فرهنگی متعددی در عرصه مسجد است، بیان کرد: از اولویت های فعالیت های کانون های مساجد باید برنامه ریزی جدی و دقیق برای نوجوانان باشد.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت های نهاد امامت جمعه در شهرستان ها ابراز امیدواری کرد که مدیران کانون های مساجد در شهرستان ها در عرصه فعالیت های فرهنگی بازوی ائمه جمعه در شهرستان ها باشند.

 

حجت الاسلام « حسن افکار» هم با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری در امتداد شبکه ولایت هستند، تصریح کرد: کانون های مساجد یکی از مجموعه های موفق و موثر فرهنگی هنری در بستر مسجد است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: کانون های فرهنگی هنری بستر مناسبی برای تربیت و پرورش استعداد های هنری بچه های مسجدی است و در این زمینه ستاد استان هم برنامه خوبی را برای اجرا در حال برنامه ریزی دارد

کد خبر 1231069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha