برگزیدگان کشوری جشنواره فرهنگی «باران وحی» تقدیر شدند

آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی «باران وحی» با تقدیر از ۲۷ برگزیده این جشنواره امروز در شبستان امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان خراسان شمالی؛ «مجید الهی راد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در خصوص این آئین گفت: امروز پنج شنبه و طی برگزاری مراسم اختتامیه، 27 نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان که در جشنواره فرهنگی «باران وحی» حائز رتبه اول کشوری بودند، در شبستان امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد تقدیر شدند.

 

وی با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره در رشته های حفظ عمومی، صحیح خوانی و نقاشی موفق به کسب رتبه اول کشوری شده اند، بیان کرد: این جشنواره در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک خواهران و برادران برگزار شد.

 

الهی راد اضافه کرد: در مجموع ۷۰۰ نفر از فرزندان مددجوی استان در این جشنواره شرکت کردند که ۷۷ نفر این افراد به مرحله استانی و ۲۷ نفر برگزیده کشور شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف اعلام کرد.

 

 

کد خبر 1231078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha