موضوع مهم مترو در استان تهران نیازمند نگاه ویژه است

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مهم مترو در استان تهران نیازمند نگاه ویژه است که از رئیس جمهور درخواست می‌شود نسبت به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، «فرهاد بشیری» نماینده مردم پاکدشت پیش از ظهر پنج شنبه(۱۹آبان ماه) در جلسه شورای اداری پاکدشت که با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات تعاونی‌های مسکن پاکدشت به دلیل تأخیر در تصویب طرح تفضیلی و جامع این شهرستان است اظهار داشت: یکی در خواست‌های مردم پاکدشت از وزارت راه و شهرسازی و استانداری تهران تسریع در تحقق این امر است.

 

وی با بیان اینکه مردم پاکدشت همواره از مشکلات متعددی در رنج هستند و نگاه ویژه دولت به رفع مشکلات پاکدشت مردم را امیدوار کرده است افزود: یکی دیگر از موارد در این شهرستان تکمیل و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش تعداد مدارس با تأمین اعتبار مورد نیاز است.

 

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تکمیل خط دوم انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران برای کشاورزی شهرستان پاکدشت بسیار مهم دانست و بیان داشت: با بازدید وزیر نیرو از این طرح، زمینه تکمیل آن پس از سال‌ها فراهم شده است.

 

وی گفت: مردم و جوانان شهرستان پاکدشت به ورزش نیاز دارند و تکمیل این طرح به عنوان نماد شهرستان ضرورتی است که از رئیس جمهور درخواست می‌شود نسبت به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 

بشیری با اشاره به موانع حمل و نقل در این شهرستان بیان داشت: موضوع مهم مترو در استان تهران این است که این طرح در استان متولی واحدی ندارد و همیشه بین دستگاه‌های مختلف دست به دست می‌شود از این رو تا کنون تلاش مسئولان مختلف راه به جایی نبرده است که برای تحقق این مهم باید در ابتدا مدیریت مترو استان تهران واحد شود.

 

وی در پایان گفت: پاکدشت در مسیر محور ترانزیتی شرق کشور قرار دارد و ترافیک ایجاد شده در حوزه این شهرستان، مشکلاتی را برای تردد خودروها به سمت مناطق شرق کشور ایجاد کرده است که نیازمند عزم جدی برای حل این مشکل هستیم.

کد خبر 1231080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha