برگزاری آئین بهره برداری از پنج هزار و یکصد فرصت شغلی اجتماع محور در فارس با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

قزل سفلی گفت: آئین بهره برداری از پنج هزار و یکصد فرصت شغلی اجتماع محور در فارس با حضور سردار زهرایی، ریاست سازمان بسیج سازندگی کشور و استاندار فارس روز شنبه ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل قزل سفلی، امروز پنج شنبه (19 آبان) با اشاره به برگزاری آئین بهره برداری از پنج هزار و یکصد فرصت شغلی اجتماع محور در فارس در جمع خبرنگاران گفت: این آئین به همراه آغاز عملیات اجرایی پنج هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی با حضور سردار زهرایی، ریاست سازمان بسیج سازندگی کشور و استاندار فارس روز شنبه 21 آبان ماه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: اجرای طرح‌ های عمرانی، اشتغال و محرومیت ‌زدایی از سیاست ‌گذاری های بسیج سازندگی استان فارس است که در تحقق اقتصاد مقاومتی و رفاه مردم به ویژه محرومان نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: نقش آفرینی محوری مردم در طرح ها از نقاط قوت پروژه‌ های بسیج سازندگی استان فارس است و نقش آفرینی مردم در اجرای طرح ها موجب افزایش امید و حیات را در روستا ها و پیشرفت روستاها می شود.

قزل سفلی اعلام کرد: بسیج سازندگی استان فارس در زمینه ایجاد اشتغال موفق شده با استفاده از صندوق‌ های قرض الحسنه، آموزش و توانمندسازی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه از محل تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه، زمینه اشتغال پنج هزار و یکصد نفر در یک سال گذشته را فراهم کند.

وی گفت: این اقدام با یک هزار و 751صندوق‌ قرض ‌الحسنه و 195تعاونی توانسته است بیش از 96 هزار نفر از جمعیت استان را پوشش دهد.

قزل سفلی تصریح کرد: این طرح ها با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بنیاد «برکت» و صندوق کار آفرینی «امید» اجرایی شده و در عرصه های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و ... با پرداخت 125 میلیاردتومان تسهیلات به انجام رسیده است.

کد خبر 1231083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha