۲ هزار و  ۶۰ نفر از خانواده های ایثارگر در دستگاه های اجرایی ایلام تبدیل وضعیت شده اند

اسدی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۰ نفر از خانواده های ایثارگر در دستگاه های اجرایی ایلام تبدیل وضعیت شده اند، گفت: در شش ماه اول سال جاری در قالب طرح سپاس بیش از ۱۰ هزار مورد سرکشی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، صبح امروز(۱۹ آبان)  در بیستمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام با حضور قاضی زاده هاشمی، معاون ریاست جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: در سفر اول ریاست محترم جمهور به استان در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران با وجود اینکه حتی یک مصوبه در این حوزه نداشتیم، اما ۲۴ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار و یادمان های شهدا و دفاع مقدس، در استان ایلام با حمایت استاندار ایلام مصوب شده است.


 

«جمال اسدی» ابراز کرد: در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران نیز با تأکیدات استاندار ایلام و تشکیل کمیته سرمایه استانی بیست جلسه برگزار شد که از مجموع ۲ هزار و ۱۸۰ نفر که مشمول تبدیل وضعیت بوده‌اند تا کنون ۲ هزار و ۶۰ نفر تبدیل وضعیت شده اند.


 

وی افزود: در شش ماه اول سال جاری در قالب طرح سپاس بیش از ۱۰ هزار مورد سرکشی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با حضور مسولان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام انجام شده است.


 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: در مناسبت ها و یادواره های شهدا و در حوزه اربعین حسینی فعالیت های بزرگی در حوزه ایثار و شهادت برگزار شد و ۱۷ موکب در سطح شهرهای مختلف و مرز مهران دایر شد و بالغ بر ۵ هزار از خانواده های معزز شهدا در مرز مهران اسکان موقت در ایام اربعین داده شدند.
 

گفتنی است، این نشست با حضور سارا فلاحی و علی اکبر بسطامی نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و استاندار ایلام و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

کد خبر 1231084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha