بستر نارضایتی از ادارات باید برچیده شود/برخی افراد کف خیابان احساس می کنند نظام دنبال حل مسائل آنان نیست

جلالی اهمیت برچیده شدن بستر نارضایتی از ادارات را مورد تأکید قرار داد و افزود: راهبرد دشمن در اتفاقات اخیر، تغییر به سمت افزایش نارضایتی است و امروز یکی از راهبردهای کلان دشمن ایجاد نارضایتی در میان مردم است تا آنها به کف خیابان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، پنجشنبه(19 آبان) در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گفت: امروز گفتمان دولت دقیقاً همان گفتمان بسیج و ولایت است که باید این فرصت طلایی را قدر بدانیم.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری، حجت را بر همه تمام کرد و در دسته بندی افراد کف خیابان فرمودند اینها یا خائن هستند، یا غافل و یا جاهل؛ که تکلیف خائنین مشخص است.

 

 

وی افزود: اما درباره افراد غافل و جاهل، راهبرد توسط مقام معظم رهبری قبل از این اتفاقات اعلام شده و باید از ظرفیت نخبگان استان برای فریضه قطعی جهاد تبیین استفاده شود.

 

 

جلالی تصریح کرد: پرونده افراد غافل و جاهل کف خیابان که آزاد شدند نشان می دهد همه اینها احساس می کنند نظام با مسائل آنان بیگانه است و دنبال حل مسائل این افراد نیست.

 

 

وی ادامه داد: برخی از اینها که حتی حاج قاسم را هم دوست دارند، می گفتند نارضایتی از فلان دستگاه باعث شده که کف خیابان بیاییم.

 

 

معاون استاندار کرمان اهمیت برچیده شدن بستر نارضایتی از ادارات را مورد تأکید قرار داد و افزود: راهبرد دشمن در اتفاقات اخیر، تغییر به سمت افزایش نارضایتی است و امروز یکی از راهبردهای کلان دشمن ایجاد نارضایتی در میان مردم است تا آنها به کف خیابان بیایند.

 

 

وی لحاظ کردن پیوست رسانه ای در همه کارها را اقدامی در راستای جهاد تبیین و باعث امیدواری مردم دانست.

 

 

جلالی در بخش دوم سخنانش با اشاره به ارائه گزارش کارگروه های هفت گانه مجمع بسیجیان استان بیان کرد: مسئله شناسی، ابعاد مسئله و حتی راهبرد به خوبی صورت گرفته است.

 

 

وی پروژه های راهبردی، جدول اقدام، دستگاه متولی و توانمندی را از نکات مهم در راستای حل کلان مسائل عنوان و بیان کرد: در مسائلی مانند جوانی جمعیت ما ظرفیت دستگاه ها را پای کار می آوریم.

 

 

 

کد خبر 1231094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha