حضور بیش از ۱۴ هزار نفر در جشنواره حدیث کودک و نوجوان ارتش

سرهنگ میدانی از حضور ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در دومین جشنواره سراسری حدیث ارتش ویژه فرزندان زیر ۱۵ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان سرهنگ مهدی میدانی در دومین جشنواره سراسری حدیث ارتش ویژه فرزندان زیر ۱۵ سال گفت: ترویج سیره گفتاری و رفتاری اهل بیت (ع) از راهبردهای سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و از حدود ۱۱ سال قبل جشنواره حدیث میان بزرگسالان برگزار می شد و تاکنون ۲۱ هزار نفر از کارکنان پایور در آن شرکت کردند.

 

رییس اداره قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ابتکار عمل در برگزاری جشنواره حدیث فرزندان زیر ۱۵ سال افزود: دومین جشنواره سراسری حدیث ارتش در ۴ مقطع پیش دبستانی، ابتدایی، چهارم دبستان تا ششم و مقطع تحصیلی اول متوسطه با توجه به مخاطب شناسی در هر گروه سنی برگزار شد.

 

سرهنگ میدانی اظهار داشت: این جشنواره با تکیه بر شیوه های جدید آموزشی و نرم افزاری با کاربری موبایل و کتابچه گویا برگزار شد . نحوه حضور علاقمندان به این جشنواره فقط محدود به حفظ حدیث نبود بلکه اجرای نمایشنامه و قصه گویی را نیز در بر داشت.


رییس اداره قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: در دومین جشنواره سراسری حدیث ارتش زیر ۱۵ سال، ۱۴ هزار و ۴۳۹ نفر از فرزندان ارتش شرکت کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۳۶ نفر پیش دبستانی، ۳ هزار و ۱۵۲ نفر اول تا سوم دبستان و ۴ هزار و ۳۵۳ نفر چهارم تا ششم دبستان و ۲ هزار ۸۹۸ نفر در مقطع متوسطه اول هستند.

کد خبر 1231095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha