لزوم رسیدگی به مشکلات مناطق مرزی/ آسیب های اجتماعی در حال افزایش است

جهانگیر با بیان اینکه آسیب های اجتماعی در بخش هایی رو به افزایش است، گفت: بخشی از آن ناشی از فعالیت همه جانبه دشمن و بخشی از آن ناشی از درون خود ما است که امروز زنجیروار مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، اصغر جهانگیر امروز (۱۹ آبان) در شورای اداری زیرکوه اظهار داشت: امروز حساس ترین نقاط کشور، مناطق مرزی هستند و مرزهای کشور به عنوان ناموس کشور محسوب می شوند بنابراین باید از مرزبانان غیوری که سنگر بانان اصلی این مناطق هستند حمایت کنیم.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه نباید اجازه داد مناطق مرزی به دلیل محرومیت ها، گرفتاری ها، عدم اشتغال و ... خالی از سکنه شوند، ادامه داد: عقیده داریم حضور مردم در مناطق مرزی یک ارزش فوق العاده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که حضور در مناطق مرزی نشان دهنده یک جایگاه رفیع باشد برای کسانی که در این مناطق سکونت دارند.

 

جهانگیر با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی در بخش هایی رو به افزایش است، افزود: بخشی از آن ناشی از فعالیت همه جانبه دشمن و بخشی از آن ناشی از درون خود ما است که امروز زنجیروار مشکلاتی را ایجاد کرده است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در ادامه گفت: پرداختن به مشکلات و کاهش مشکلات نیازمند یک عزم همه جانبه است و در حوزه پیشگیری از جرم دست نیاز به سوی همه خصوصا مردم دراز می کنیم چون با حضور مردم آسیب ها قابل حل است.

 

وی در پایان بیان کرد: از نقش های مردمی برای پیشگیری از جرم و کاهش آسیب ها بیشتر استفاده شود و این باعث می شود دشمن احساس ناامیدی کند.

کد خبر 1231117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha