معضلات فرهنگی کرمان و برخی شهرستان های استان احصا و راهکارهای رفع آن آماده شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مجمع بسیجیان استان همه معضلات فرهنگی کرمان و برخی شهرستان ها را احصا و برای آن راهکارها آماده کرده است که اگر بخشی از آن اجرا شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، پنجشنبه(19 آبان) در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گفت: کارگروه های هفت گانه مجمع بسیجیان استان طی یک سال و نیم اخیر تنش ها، آسیب ها و تهدیدات استان را احصا کردند و بر اساس بوم و جغرافیا و بضاعت استان راهکار ارائه دادند که می تواند برای مسئولین اجرایی استان کارساز باشد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دو سال قبل طرحی در خصوص رفع نارضایتی سیستم حمل بار ارائه و سپس اجرا شد؛ افزود: اجرای طرح باعث شد تا امروز کمترین نارضایتی در این زمینه وجود داشته باشد.

 

 

وی با اشاره به اینکه بسیج مولود فکر و اندیشه پاک امام راحل بود که ایشان می دانستند بسیج در آینده هموار کننده راه و پیشرفت انقلاب است؛ مردمی کردن دفاع و امنیت را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: این کاری است که امروز در همه زمینه ها باید انجام دهیم و اقدامات جهادی بسیج را همه در جریان هستید.

 

 

سردار نظری با بیان اینکه امروز نخبگان بسیج در قالب هیئت های اندیشه ورز کارهایی آماده و نظام مسائلی را در شهرستان ها و استان احصا کردند؛ تصریح کرد: نخبگان مردمی ما برای جهاد تبیین هم برنامه ها و پیشنهاداتی دارند.

 

 

وی اظهار کرد: مجمع بسیجیان استان همه معضلات فرهنگی کرمان و برخی شهرستان ها را احصا و برای آن راهکارها آماده کرده است که اگر بخشی از آن اجرا شود بسیاری از مشکلات حل می شود در حالیکه در دوره های قبل مجامع بسیج برگزار و ساعت ها وقت و فکر و اندیشه پشت این طرح ها بود اما داخل میز کشوی مسئولین می رفت و از این طرح ها خیلی محدود و جزئی استفاده شد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سپس به ارائه گزارشی از پروژه های آبرسانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در سطح استان کرمان ارائه داد و افزود: این پروژه ها از سال 99 شروع و بیش از 380 تا 409 روستا آبرسانی و بیش از 150 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

 

 

وی ادامه داد: این طرحی بود که یک کارگروه از مجامع بسیجیان استان درآمد و کل کشور دید که می شود آن را پیاده کرد و این طرح برای بیش از هزار و 500 روستا در استان که مشکل آب شرب دارند ادامه می یابد.

 

 

سردار ناظری در پایان تأکید کرد: مدیریت جهادی باید در عمل پیاده شود. 

کد خبر 1231124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha