پرونده کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد تومانی طبس هرچه سریع تر حل شود

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پرونده کلاهبرداری۹۰۰ میلیارد تومانی در طبس گفت: در این پرونده بیش از ۲ هزار نفر از مردم شهرستان طبس اغفال شدند و این اعتبار خارج شد و درخواست داریم تا این پرونده هر چه سریع تر حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا محمدی امروز (۱۹ آبان) در شورای اداری طبس که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: در برخی از دولت ها روند کشور به سمت فرهنگ غربی برده شد و امروز شاهد پیامدهای آن هستیم.

 

امام جمعه طبس با بیان اینکه مدرسه باید کانون تربیت انسان های سالم و مدیران آینده کشور باشد، افزود: متاسفانه امروز به خاطر اجرای برخی از سندهای غربی شاهد توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی هستیم و نظام از این سندها رنج می برد.

 

وی بیان کرد: قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور می تواند در جلوگیری از اجرای این سندهای غربی اقدامات خوبی انجام دهد و در خصوص بحث گزینش توجه شود.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه مسئولان باید مقتدر باشند نه مغرور، ادامه داد: امروز برخی از مسئولان فکر می کنند آقابالاسر هستند و اگر اقتدار تبدیل به غرور شوند نظام را در خطر خواهد انداخت.

 

امام جمعه طبس در ادامه گفت: نیروهای جهادی، خوب و مقتدر بسیاری در نظام جمهوری اسلامی داریم که باید تقدیر شوند و اگر کسی پیدا شود که نسبت به مسئولیت خود مغرور و رفاه طلب باشد ممکن است آبروی نظام را ببرد.

 

وی بیان کرد: امروز باید در افکار خود تجدیدنظری داشته باشیم و اگر ما مسئولان زمانی که مقام معظم رهبری بر روی جهاد تبیین تاکید داشتند توجه می کردیم قطعا این اتفاقات اخیر رخ نمی داد.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پرونده کلاهبرداری۹۰۰ میلیارد تومانی در طبس گفت: در این پرونده بیش از ۲ هزار نفر از مردم شهرستان طبس اغفال شدند و این اعتبار خارج شد؛ درخواست داریم تا این پرونده هر چه سریع تر حل شود و مهم ترین معضل اجتماعی این شهرستان است.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1231135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha