وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی سفر می کند

دلشادی از سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی و به دو شهرستان خاص فرهنگی و هنری دلیجان و محلات خبر داد.

«سینا دلشادی» با اشاره به سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، اظهار کرد: دکتر اسماعیلی، فردا جمعه(20 آبان ماه) در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در دو شهرستان خاص فرهنگی و هنری دلیجان و محلات حضور می یابند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در این دو شهرستان برنامه های خاص فرهنگی و هنری با حضور وزیر ارشاد ترتیب داده شده که اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی در هر دو شهرستان با فعالان حوزه فرهنگ و رسانه دیدار و گفتگو خواهند کرد، افزود: ایشان از پروژه های فرهنگی و طرح های عمرانی در حوزه فرهنگ بازدید می کنند.

 

دلشادی با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه های فعال این دور شهرستان نیز بازدید می کنند، گفت:دیدار با چهره های شاخص دینی، فرهنگی و قرآنی در شهرستان از دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: این سومین سفری است که دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی خواهند داشت و اولین بار است که به دو شهرستان دلیجان و محلات سرکشی خواهند کرد و در این سفر استاندار استان مرکزی، نماینده محترم مجلس فرمانداران وائمه محترم جمعه ایشان را همراهی خواهند کرد.

 

کد خبر 1231144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha