اراضی کشاورزی سرایان رایگان سند دار می شوند

بابایی از مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی خواست زمینه صدور اسناد کشاورزی سرایان را به صورت رایگان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان،‌ حسن بابایی امروز پنج شنبه (۱۹ آذر) در هفتمین جلسه شورای اداری این شهرستان از مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خواست تا زمینه صدور اسناد کشاورزی سرایان را به صورت رایگان فراهم کند.

 


معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سرایان را از شهرستان های پیشرو در ولایت مداری، اتحاد و انسجام توصیف کرد و خطاب به دستگاه های مرتبط گفت: در بحث حد نگاری اراضی، زمینه رفع دعاوی را در کمیسیون رفع تداخل، تسهیل و حل کنند تا بستر برای سرمایه گذاری در اراضی ملی فراهم شود.

 


وی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر دشمنان که از بدو انقلاب اسلامی به شیوه های مختلف با ایران اسلامی به توطئه و دشمنی پرداختند، تصریح کرد: اقدام جنگ ترکیبی دشمن در شرایط کنونی نشانگر این حقیقت است که دشمنان تمام توان و ابزار را برای مبارزه با ایران اسلامی بکار گرفته است.

 


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: این انقلاب همچنان به برکت خون شهدا مسیر خود را ادامه خواهد داد و این اتفاقات، چهره واقعی همراهان و معاندین نظام را بیشتر از پیش آشکار خواهد کرد.

 


وی از مسئولان خواست تا نقش روشنگری و جهاد تبیین  را از خانواده ها شروع تا فرزندان تحت القائات قرار نگیرند.

 


بابائی همچنین با بیان اینکه دشمن از ایران قوی و درحال توسعه در هراس است، گفت: ایران اسلامی در حال حاضر در یک وضعیت توسعه مطلوب قرار گرفته است و توان تولید موشک های قاره پیما را دارد و به انقلاب جهانی تبدیل شده است.

 


وی در ادامه خطاب به دستگیرشدگان اختشاشات اخیر گفت: کسانی که اقدامات مسلحانه انجام و حرمت نیروی انتظامی، بسیج و روحانیت را هدف قرار دادند با اشد مجازات با آنان برخورد خواهد شد.

 

فرماندار سرایان هم حضور ریاست قوه قضاییه در استان را با توجه به فضایی که دشمنان برای فاصله انداختن بین مردم و مسئولین ایجاد می کنند مغتنم شمرده و باعث شکل گیری تصویر زیبا و مثبت از عملکرد این قوه توصیف کرد.

 

یاسر رضوی حیدری با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سرایان از این شهرستان به عنوان بهشت منجمان و کویرنوردان و پایتخت بنتونیت کشور و سرزمین زعفران با عیار بالا و یکی از مقاصد گردشگری یاد کرد.

 


رضوی با اشاره به فرایند نظارت های حاکم در دستگاه های اداری، بسیاری از بازرسی‌ها و کنترل ها را دست و پاگیر توصیف کرد و بر کارآمد سازی و ایجاد تحول در این حوزه تاکید کرد.

 


وی بسیاری از نارضایتی‌های سطح جامعه را متاثر از این موضوع دانست که قدرت مانور برای ارایه خدمات بهتر را از مسئولان می گیرد.

 


فرماندار سرایان پروسه طولانی رسیدگی بین اختلافات ادارات را زمینه ساز ناامیدی مردم و و توقف سرمایه گذاران برشمرد و خواستار تسهیل روند این فرایندها شد.

 

 

کد خبر 1231160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha