بهره‌برداری از مرکز غربالگری سرطان در تالش

رستمی از بهره‌برداری مرکز غربالگری سرطان در شهرستان تالش خبر داد.

«سعید رستمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،اظهارکرد: مرکز غربالگری سرطان تالش در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی تالش راه‌اندازی می‌شود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان‌اینکه مرکز غربالگری سرطان در این شهرستان با کمک مجمع خیرین سلامت راه‌اندازی می‌شود، افزود: طبق پیگیری‌های صورت گرفته از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان بزودی با تحویل دستگاه‌های مورد نیاز شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینکه راه اندازی این مرکز می تواند جمعیت قابل توجهی از هم استانی‌ها را در غرب گیلان پوشش دهد، تصریح‌کرد: بیش از ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت استان، در شهرستان های تالش، رضوانشهر، ماسال و بندر آستارا ساکن هستند و در غرب گیلان مرکز غربالگری سرطان وجود ندارد که راه اندازی این مرکز می تواند جمعیت قابل توجهی از هم استانی‌ها را در غرب گیلان پوشش دهد.

 

رستمی با بیان‌اینکه با راه‌اندازی مرکز غربالگری سرطان در تالش مشکل بسیاری از بیماران منطقه از لحاظ طی مسافت رفع می‌شود، گفت: راه‌اندازی این مرکز غربالگری در تالش در شناسایی به موقع بیماران، پیشگیری از پیشرفت بیماری و درمان به  موقع آنان بسیار تاثیرگذار است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش خاطرنشان‌کرد: با راه اندازی مرکز غربالگری سرطان در تالش، دستگاه‌های ماموگرافی و کلونوسکوپی برای خدمات به مردم مستقر می‌شود تا خدمات بهتری به ساکنان منطقه غرب گیلان ارائه شود.

کد خبر 1231162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha