پیکر پاک شهید مدافع امنیت در آستانه اشرفیه تشییع شد

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مجید یوسفی در آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، پیکر شهید مدافع امنیت، شهید مجید یوسفی امروز (جمعه 20 آبان) باحضور گسترده مردم ولایتمدار گیلان از کانون بسیج آستانه اشرفیه تا حرم سید جلال الدین اشرف تشییع و گلزار شهدای این شهرستان تشییع و در این مکان به خاک سپرده شد.

 

مجید یوسفی بسیجی اهل روستای زارم کلایه کیاشهر 17 آبان در کوی شهید رجایی بندر کیاشهر در حال گشت زنی بود که به یک خودرو و سرنشینان آن که یک دختر و پسر مشکوک شد و در جریان بررسی و بازجویی، راننده ماشین ناگهان حرکت کرده و این بسیجی را زیر گرفت و به شهادت رساند.

 

گفتنی است، سرهنگ حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ۱۸ آبان از دستگیری قاتلان شهید یوسفی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و با اشاره به اینکه متهمان با تکمیل پرونده در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفتند افزود: متهمان برای رسیدگی به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

 

همچنین آیت‌الله رسول فلاحتی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت در پیامی شهادت مدافع حریم اهل بیت (ع) در شهر بندرکیاشهر را تسلیت گفت.
در پیام آیت الله فلاحتی آمده است:
بِسْمِ رَبِّ الْشُّهـَداءِ وَ الْصِدِّیقین
شهادت مظلومانه یکی از نیرو‌های غیور بسیجی استان گیلان که در حین انجام ماموریت در شهربندرکیاشهر به لقاءالله پیوست، باعث تأثر و تألم فراوان اینجانب گردید.

لازم به ذکر است استاندار گیلان و نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در پیام‌هایی جداگانه شهادت این شهید مدافع امنیت را تسلیت گفتند.


پایان پیام/

کد خبر 1231214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha