دام ۲۵ منطقه از بخش  شهیون دزفول  واکسیناسیون  شد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به طرح ملی واکسیناسیون دام گفت: گام نخست طرح ملی واکسیناسیون دام در ۲۵ منطقه بخش شهیون دزفول اجرا و افزون بر ۲۰ هزار راس دام واکسینه شدند.

عبدالرحیم حکیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوزستان اظهار کرد: مانور ملی محرومیت زدایی و طرح واکسیناسیون دام که از چهار سال قبل توسط سپاه دزفول آغاز شده امسال نیز به عنوان یک  طرح ملی اجرا شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دزفول افزود: در گام نخست، این طرح در پنج شهر ایذه، شادگان، لالی، دزفول و شوشتر اجرا شد که دام های مستقر در ۲۵ نقطه از روستاهای دور و نزدیک دزفول از جمله شوی، لیوس، گوشه و سزار به مدت سه روز  واکسیناسیون و محل های دام سم پاشی شد.

 

وی با اشاره به اینکه این مانور توسط ۹ اکیپ با همکاری دامپزشکی دزفول اجرا شد اضافه کرد: با وجود اینکه دامداران در مناطق صعب العبور و کوهستانی دزفول مستقر هستند واکسیناسیون دام آنها بدون هزینه رفت وآمد انجام شد.

 

حکیمی فر با بیان اینکه در خصوص امکانات لجستیکی با مشکلاتی مواجه بودیم که با همت همکاران  و مسئولان برطرف شد تصریح کرد: گام  دوم واکسیناسیون دام نیز در  منطقه محروم احمدفداله دزفول انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1231233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha