ایران اسلامی کشوری مقتدر در منطقه است

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اقتدار ایران در منطقه، گفت: ایران اسلامی همواره به دنبال پیشرفت است و و در سایه ایمان و پشتوانه مردمی و رهبر معظم انقلاب به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(20آبان)، با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در منطقه اظهارداشت: پیشرفت‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی و معنوی حق ملت است.

 

امام جمعه بروجرد افزود: ایران اسلامی همواره به دنبال پیشرفت است و و در سایه ایمان و پشتوانه مردمی و رهبر معظم انقلاب به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ایران هرگز شروع کننده جنگ نبوده است، عنوان کرد: اما همواره پاسخ‌های کوبنده و قوی به آمریکا و دشمنان داده است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه سامانه موشکی ایران امروز بحدی قوی است که تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برد دارد، بیان کرد: امروز نیویورک و اسراییل در معرض خطر ایران قوی و مقتدر هستند.

 

وی به نا آرامی های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: شبکه های فارسی زبان با تحریک جوانان و نوجوانان سعی کردند کشور ما را ناامن کنند.

 

امام جمعه بروجرد بیان کرد: آمریکا کشوری نا امن است بطوری که در یک روز در این کشور ۴۰۰ دانش آموز کشته می شود ولی به کشورهای مختلف تجاوز می‌کند.

 

وی بر ضرورت فرهنگ سازی و آگاه بخشی نسل جوان در برابر توطئه های دشمن، خاطرنشان کرد: دراین راستا باید از ظرفیت نهادهای فرهنگی و تربیتی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج استفاده شود.

 

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: باید با تهدید های فرهنگی و برهم زنندگان و عوامل ایجاد نا آرامی بطور جدی برخورد کنند

 

وی به اهمیت نقش روحانیت در بصیرت افزایی اشاره کرد وگفت: روحانیت باید در همه عرصه ها حضور چشمگیر داشته و در حوادثی مانند سیل و زلزله نقش خود را به خوبی ایفا کردند.
 

 

کد خبر 1231264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha