امروز جمهوری اسلامی قدرتمندتر از همیشه است

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه این بازی های استکباری دشمنان و به راه انداختن اغتشاشات به جایی نمی رسد، گفت: امروز جمهوری اسلامی قدرتمندتر از همیشه است که دشمنان حتی فکر حمله نظامی را هم نمی کنند زیرا قدرت رویارویی با ایران قوی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 20 آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر اینکه باید در مقابل رسانه های دشمنان بصیرت داشت، اظهارداشت: رسانه های استکباری عقلانیت و منطق ندارند و سعی می کنند با دروغ و ظاهرسازی افکار عمومی را فریب دهند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما نباید فریب حربه های رسانه ای دشمنان را بخورند، افزود: جهاد تبیین لازمه توجه دادن جوانان به واقعیات است که باید با برنامه ریزی صحیح در این راستا گام برداریم.

 

امام جمعه شهرکرد به عظمت حضور ملت ایران در 13 آبان اشاره و اظهار کرد: این حضور پرشور ترس در دل دشمنان انداخت و نشان داد که مردم در عرصه های مختلف حامی جمهوری اسلامی هستند همچنان که در انتخابات، راهپیمایی ها و تجمعات مختلف این وفاداری مردم به اثبات رسیده است.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه این بازی های استکباری دشمنان و به راه انداختن اغتشاشات به جایی نمی رسد، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی قدرتمندتر از همیشه است که دشمنان حتی فکر حمله نظامی را هم نمی کنند زیرا قدرت رویارویی با ایران قوی را ندارند.

 

خطیب جمعه شهرکرد به روز کتاب و کتابخوانی اشاره و تصریح کرد: فرهنگ کتابخوانی باید در میان مردم و جامعه گسترش یابد تا بصیرت و آگاهی آحاد جامعه در موضوعات مختلف افزایش پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متاسفانه برخی از جوانان تحت تأثیر جوسازی رسانه های دشمنان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: این جوانان باید بدانند که با مخدوش کردن قدرت کشور آبروی پدران و مادران و نیاکان خود را هدر داده و فرهنگ و منابع کشور را به تاراج می دهند.

 

کد خبر 1231275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha