دشمنان نمی توانند هیچ غلطی علیه امنیت ایران اسلامی انجام دهند

آیت الله عابدینی گفت: امروز به دلیل تلاش ها و زحمات مخلصانه و مومنانه شهید طهرانی مقدم ما امنیت داریم و دشمنان ما نمی توانند هیچ غلطی علیه امنیت ایران اسلامی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۰ آبان) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ایام سالگرد شهادت حاج حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران قرار داریم و امروز به دلیل تلاش ها و زحمات مخلصانه و مومنانه این شهید والامقام ما امنیت داریم و دشمنان ما نمی توانند هیچ غلطی علیه امنیت ایران اسلامی انجام دهند.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: شهید طهرانی مقدم با تلاش و مجاهدت خود و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری آیه «وعدوالهم مااستطعتم من قوه» را به خوبی تحقق بخشید.

 

وی عنوان کرد: خوشبختلنه در سالروز شهادت این شهید بزرگوار ساخت موشک بالستیک فراصوت را شاهد بودیم که این موشک قابلیت های بالایی دارد از جمله مانور پذیری، عبور از سامانه های پدافند دشمنان و شکست رکورد سرعت که این اقدام بزرگ و مهم جای قدردانی دارد.

 

آیت الله عابدینی تصریح کرد: این دستاورد مهم در واقع حاصل تلاش و زحمات و خلوص نیت شهید طهرانی مقدم و یاران ایشان بوده که ارتقای امنیت کشور را به دنبال دارد.

 

وی تأکید کرد: امروز مشاهده می کنیم که آمریکایی ها از قدرت ما احساس وحشت کرده و صهیونیست ها هم حواس شان را جمع کرده اند و باید توجه داشته باشیم که زحماتی بسیاری کشیده شده تا امروز ایران اسلامی به این عزت و اقتدار رسیده است.

 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: آن زمانی که ما چیزی نداشتیم و دست مان خالی بود دشمن نتوانست هیچ غلطی بکند و امروز که دست ما پر است منافقان دست گدایی به سمت دشمنان اسلام دراز کرده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: مطالعه و کتابخوانی از اهمیت بسیاری برخودار است و ملت ما و مسلمانان همواره باید از دیگران جلوتر باشند و خداوند متعال هم در قرآن کریم فرموده است «اقر باسم ربک الذی خلق» و «ن والقلم و ما یسطرون» این آیات سرمایه هایی است که باید مورد توجه ما قرار گیرد.

 

آیت الله عابدینی اضافه کرد: کتاب ابزار مهمی برای باسواد شدن است و اگرچه امروز فضای مجازی مورد استفاده بسیاری است ولی باید توجه داشت که کتاب  بسیار اهمیت دارد و نباید نسبت به مطالعه غفلت کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال علامه طباطبایی گفت: این عالم و مفسر بزرگ در تفسیر المیزان در خصوص آیه ۲۰۳ سوره بقره فرموده است که تقوا به نتیجه نمی رسد و از معصیت هم کسی اجتناب نمی کند مگر اینکه به روز قیامت ایمان داشته باشد و کسی که روز قیامت را باور ندارد دنبال گناه و معصیت می رود و بر اساس فرموده علامه طباطبایی کسانی گمراه می شوند که قیامت را فراموش کرده اند.

 

امام جمعه قزوین در پایان یادآور شد: ارتحال آیت الله قبادی از عالمان شهر قزوین که در قم زندگی می کردند را تسلیت می گوییم ایشان انسانی فرهیخته بودند که در مناطق مختلف و محروم برای تبلیغ زحماتی بسیاری کشیدند و در ترویج معارف تربیتی و دینی تلاش کردند.

 

کد خبر 1231285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha