رونمایی از موشک بالستیک «هایپرسونیک» قدرت نظام و انقلاب را به دشمنان نشان می دهد

آیت الله حسینی گفت: با توجه به تهدیدهای دشمنان که به تازگی مطرح شده، رونمایی از موشک بالستیک «هایپرسونیک» قدرت نظام و انقلاب را به دشمنان نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (۲۰ آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: خداوند در سوره «انفطار» همه بندگان خود را نصیحت فرموده و در آغاز سوره شرایط سخت روز قیامت را بر می شمارد و در پی آن ما را نصیحت می کند که مراقب اعمال و رفتار خود باشیم، زیرا روز قیامت بازتاب اعمال ما است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اگر اهل تقوا، نماز، حلال و حرام بودیم در آن شرایط قیامت در امان خواهیم بود ولی اگر این موارد را رعایت نکردیم، صحنه های هولناک، وحشتناک و عذاب های سخت بر ما می بارد.

 

وی خاطرنشان کرد: کل نظامی که ما امروز آرام می بینیم، در روز قیامت و محشر به هم می ریزد و انسانی که خیلی ریز، اندک و ضعیف بوده و از همه چیز می ترسد، در روز قیامت از قبرها بیرون آمده و همه اعمال خوب و بد خود را مشاهده می کند.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: نماز، عبادت، روزه داری، حضور در نماز جمعه، راهپیمایی، تقابل با دشمن و جهاد در راه خدا از اعمال خوب انسان بوده و برای او ثبت و ضبط می شود.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه اعمال انسان و ارتباطات او نسبت به دنیا قطع می شود مگر در سه مورد، افزود: «صدقه جاریه»، «راه اندازی سنت حسنه» مثل نماز جماعت، ازدواج آسان و «فرزند صالح» که برای انسان استغفار کند.

 

وی تاکید کرد: فرزندی که از مسیر اسلام، قرآن، حیا و اهل بیت علیهم السلام خارج شود، سرمایه سوخته و از دست رفته محسوب می شود.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: همه ما بنده خدا بوده و خالق، مالک و ناظر اعمال ما خداوند یکتا بوده و همه مبدا و معاد ما پروردگار عالم است که متاسفانه ما فرمان خدا را نمی بریم و پیروز فرمان شیطان هستیم.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: آفریدگار ما شیطان و کشورهای غربی نیستند، بلکه پروردگار متعال بوده که دستورات، حلال حرام او مشخص و کسی نباید در این موضوع شک و تردید داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند می فرماید «چرا شما مغرور شدید»، ادامه داد: چون انسان روز قیامت را تکذیب می کند که گاهی عقیده به روز قیامت ندارد و گاهی عملاً نشان می دهد که اعتقادی به روز قیامت ندارند، ولی اگر انسان عاقل و دانا باشد، از جهالت ها دوری کرده و به خداوند متعال پناه می برد.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: همان طوری که علم کلید همه خیرات و برکات است، جهالت و نادانی هم کلید همه شرارت ها، انحرافات و بدبختی های انسان در دنیا و آخرت است.

 

وی اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید «اگر مردم اهل تقوا بوده و قانون خدا را رعایت می کردند، از زمین و آسمان بر آنها برکات نازل می کردیم، ولی چون تکذیب می کنند و یاغی هستند، ما چنین افرادی را مجازات می کنیم».

 

خطیب جمعه یاسوج در خطبه سیاسی نماز جمعه ضمن توصیه مجدد خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، گفت: خداوند وقتی فرمان به نماز، عبادت، رعایت حلال و حرام می دهد این فرمان برای همه بندگان بوده و باید آن را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه انسان ابدیتی در پیش دارد، گفت: همه دستورات خداوند برای منفعت انسان بوده و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم و باید حقیقت وجود انسان را دریابیم، مسیر و اهداف را پیدا و سپس انسان را به درستی تعریف کنیم.

 

آیت الله حسینی در ادامه، به ساخت موشک بالستیک «هایپرسونیک» توسط کشورمان اشاره کرد و افزود: ساخت این نوع از موشک از افتخارات سپاه پاسداران بوده که از همه سپرهای موشکی عبور می کند و پنج برابر سرعت صوت در حرکت است.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: طبق ویژگی هایی که برای این موشک عنوان شده، تکنولوژی که بتواند این نوع موشک را رهگیری کند، تولید نشده است.

 

وی ساخت این نوع موشک را نشانه قدرت نظامی، افزایش و توان انقلاب و نظام و رونمایی از آن را به موقع دانست و تاکید کرد: با توجه به تهدیدهای دشمنان که به تازگی مطرح شده، رونمایی از موشک بالستیک «هایپرسونیک» قدرت نظام و انقلاب را به دشمنان نشان می دهد.

 

آیت الله حسینی شلیک موشک قاره پیمای ماهواره قائم ۳ با برد ۱۲ هزار کیلومتر را از دیگر افتخارات انقلاب و نظام دانست و گفت: این نوع موشک می تواند ماهواره های نظامی را در هوا به راحتی مورد هدف قرار دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ادامه داد: ساخت این موشک ها قدرت دفاعی و نظامی ما را به نمایش می‌گذارد و دشمنان فهمیدند که اگر کوچک ترین اقدامی بر علیه کشور انجام دهند، نابود خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با پیشرفت ها و قدرت نظام دچار وحشت شده و امروز همه نقاط کره زمین در دسترس ملت بزرگوار ایران است.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: ساخت این نوع موشک در جهان همتایی ندارد و ضمن اینکه از همه سپرها عبور می کند، پیامی آشکار برای انگلیس، آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و دیگر دشمنان است.

 

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: دشمنان تلاش داشتند تا کشور را با تحریم و مشکلات عدیده به زانو درآورند که ساخت این موشک ها برای دوستان مایه خوشحالی و برای دشمنان سرزمین ناراحت کننده است.

 

وی گفت: باید به درگاه خداوند بزرگ شاکر باشیم که این قدرت و عزت را به ملت ایران داده که می تواند در برابر دشمنان اسلام و مسلمین ایستادگی کند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همیشه در صحنه حاضر بوده و خداوند نیز عنایات خود را شامل حال این ملت می کند.

 

خطیب جمعه یاسوج تصریح کرد: آمریکا از ترس دست به حرکت های نظامی بر علیه کشورمان نمی زند، زیرا می داند ما صاحب قدرت موشکی کشنده و نظامی هستیم.

 

وی در فراز دیگری از خطبه ها به انفجار در تعدادی از کامیون های حمل سوخت به مقصد لبنان اشاره کرد و افزود: برخی از رسانه های صهیونیستی نوشتند تانکرهای سوخت لبنان مورد هدف قرار گرفته و آمریکا از ترس ایران این مسئله را به گردن رژیم صهیونیستی انداخته است.

 

آیت الله حسینی در ادامه، گریزی به صحنه اغتشاشات اخیر در برخی از مناطق کشور زد و خاطرنشان کرد: پشت صحنه اغتشاشات کشور آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود قرار دارند که سعی می کنند با پول و اسلحه مردم را بر علیه نظام انقلاب مسلح و به خیال خام خود کشور را مانند سوریه کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پایان ضمن آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران، از نمازگزاران خواست برای شفای حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق مرکز استان که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند دعا کنند.

کد خبر 1231287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha