نگاه و کلام امام (ره) و رهبر شاخصه اصلی انقلاب است

حجت الاسلام نجیبی، نگاه و کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را شاخصه اصلی انقلاب دانست و گفت: برای آنکه در مسیر این انقلاب راه را گم نکنیم می بایست نگاهمان به کلام امامان انقلاب باشد و باید شاخص‌ها را دنبال کنیم تا دشمن ناامید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام علی نجیبی ظهر امروز جمعه (۲۰ آبان) در آئین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد، نگاه و کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را شاخصه اصلی انقلاب دانست و اظهار کرد: برای آنکه در مسیر این انقلاب راه را گم نکنیم می بایست نگاهمان به کلام امامان انقلاب باشد و شاخص‌ها را دنبال کنیم تا دشمن ناامید شود.

 

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: در تاریخ انقلاب و اسلام هر وقت به شاخصه ها توجه کرده ایم دشمن را شکست داده و هر زمان توجه نکرده ایم دشمن به ما ضربه زده است.

 

وی با اشاره بیانات رهبر انقلاب در خصوص اینکه این روز‌ها گرفتار یک جنگ ترکیبی شده‌ایم تصریح کرد: دشمن به یک جنگ ترکیبی رو آورده و هدف آنها در این جنگ ترکیبی و شناختی این است که نیرو‌های خودی و درون کشور را در مقابل یکدیگر درگیر کرده و مردم را به جان هم انداخته است.

 

حجت الاسلام نجیبی به اغتشاشات اخیر در کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: دشمن اقدام به جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی کرده و جوانان و نوجوانان را در این جنگ هدف قرار داده است.

 

وی اضافه کرد: دشمن جوانان و نوجوانان ما را شست و شوی مغزی داده، لذا مسئولان نیز باید هوشیار باشند و با عملکرد مثبت مانع موفقیت دشمن در این نبرد شوند.

 

امام جمعه موقت آبادان با بیان اینکه قدرت آمریکا در جهان، تحلیل رفته است خاطر نشان کرد: استکبار جهانی آرام آرام به سمت زباله دانی تاریخ حرکت می کند و در سال های آینده قدرت خود را از دست خواهد داد و قدرت نظامی و اقتصادی از غرب به آسیا منتقل خواهد شد.

 

وی در بخشی از سخنان خود به قدرت موشکی ایران اشاره کرد و گفت: زمانی قدرت مقابله با موشک های عراقی را نداشتیم اما اکنون فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران می گوید هیچ سپر دفاعی در دنیا توان مقابله با موشک های ایران را ندارد.

 

حجت الاسلام نجیبی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص قدرت موشکی ایران عنوان کرد: ایران باید به نقطه ای برسد که از لحاظ اقتصادی و نظامی بازدارندگی داشته باشد که این مسیر در حال طی شدن است.

 

وی خواستار رفع مشکلات آبادان توسط دولت و مسئولان شد و تاکید کرد: مردم آبادان با وجود مشکلات فراوان پای نظام ایستاده اند، آبادان شهری است که با گرفتاری‌های چندین ساله رو به رو است، اما مردم همیشه پای کار بودند و با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان آن را نیز ثابت کردند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان اذعان کرد: مردم اگر اعتراض هم داشته باشند، نسب به مفاهیم اساسی اسلام معتقد هستند، لذا از دولت انقلابی می‌خواهیم، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با عمل خود از آنها قدردانی کرده و با کار جهادی مسائل و مشکلات مردم را حل کند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود خواستار حفظ اتحاد بین اقوام و طوایف شد و بیان کرد: تنها راه مقابله با دشمنان نظام اسلامی اتحاد است و این اتحاد توسط مردم همیشه در صحنه شکل می گیرد.

 

کد خبر 1231293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha