بی توجهی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی باعث ایجاد مشکلات اخیر شد

آیت الله مدرسی یزدی با اشاره به خطرات فضای مجازی و دخیل بودن آن در حوادث اخیر گفت: متاسفانه بی توجهی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی باعث ایجاد مشکلات اخیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی امام جمعه موقت یزد امروز در خطبه های نماز جمعه یزد گفت: اگر فردی می خواهد خیر دنیا و آخرت ببیند باید با تقوا باشد و خانواده ای که می خواهد به سعادت برسد باید به تقوا برسد.

 

وی افزود: همیشه در دنیا کسانی بودند که با تقوا فاصله داشتند و در طول تاریخ انبیا نیز این را شاهد بودیم که حق همیشه گرفتار خیانت پیشگان و اشرار بوده است که رسول اکرم (ص) بیشترین گرفتاری را در این زمینه داشتند.

 

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: ما امروز گرفت دشمنانی هستیم که کینه آنها نسبت به قرآن، اسلام، تشیع و جمهوری اسلامی و مردم شهیدپرور و شهید داده ایران کینه ای بسیار زیاد است زیرا علاوه بر این که دشمن ما هستند این ها سال های سال از کشورهای اسلامی منافع نامشروع می بردند و این کاخ ها و امکانات و پیشرفت های صنعتی  حاصل چپاول منابع و منافع کشوهای اسلامی بوده ولی با آمدن انقلاب اسلامی دست آنها بریده شده و کنیه آنها نسبت به انقلاب اسلامی مضاعف است.

 

آیت الله مدرسی گفت: این ها افرادی هستند که از هیچ چیزی برای ضربه زدن به ما کوتاهی نخواهند کرد.

 

وی گفت: خداوند متعال بر حذر از دشمن تاکید می کند و این که برخی از منافقان نیز در داخل کار دشمن را دنبال می کنند که باید از آنها حذر کرد که نمونه آن دروغ هایی است که شبکه های منافق و استکبار بیان می کنند ولی متاسفانه عده ای این دروغ ها را دنبال می کنند و هدف دشمنان را دنبال می کنند.

 

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: بعضی ها متاسفانه مسموم ترین خوراک های فکری را به خانه ها می برند و توان تحلیل سره از ناسره را ندارند که همین باعث شده که آب در آسیاب دشمن می ریزند.

 

آیت الله مدرسی  ادامه داد: بارها مقام معظم رهبری در خصوص خطرات فضای مجازی تاکید کردند اما کسی به آنها توجهی نکرد که همین ها باعث مشکلات اخیر شد.

 

وی افزود: این که برخی می گویند اگر با آمریکا کنار بیایید مشکلات حل می شود ما به آنها بیان می کنیم که این تفکر اشتباه است زیرا بارها شاهد بوده ایم که  هربار در مقابل  آمریکا عقب نشینی کردیم آنها بارها سو استفاده کردند و علیه ما توطئه کردند.

کد خبر 1231308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha