امت حزب الله به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پشت نخواهد کرد

حجت‌الاسلام قدس پور با بیان اینکه امت حزب الله به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پشت نخواهد کرد، گفت: اگر گروهی اقدامات زشتی را صورت می‌دهند نباید به همه آن را تعمیم داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان گفت: مردم فکر نکنند تعداد کسانی که برخی اقدامات را می‌کنند، بسیار زیاد است.

 

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه مردم ما همواره پشتیبان ارزش‌ها هستند،ادامه داد: اینکه مردم ما به ارزش‌های پشت کنند، خیال باطل دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه امت حزب الله به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پشت نخواهد کرد، گفت: اگر گروهی اقدامات زشتی را صورت می‌دهند نباید به همه آن را تعمیم داد.

 

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: ۹۹.۹ درصد مردم ایران به روحانیت احترام می‌گذارند و مردم فکر نکنند تعداد این افراد زیاد است؛ خیال باطل است که امت حزب الله به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پشت کنند.

 

حجت الاسلام قدس پور تشکیل مجع عقلا در بین استادان دانشگاه را نیز خواستار شد و اظهار داشت: دانشگاه صنعتی شریف ۱۲ هزار دانشجو دارد و اگر تنها ۴۰۰ نفر معادل چهار درصد اقدام زشتی می‌کنند، به همه تعمیم داده نشود.

 

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: از استادان انتظار می‌رود این تفکر را از ذهن مردم پاک کنند و بگذارند دانشجو به عنوان یک شخصیت اهل علم در اذهان عمومی شکل بگیرد و مردم مطمئن باشند چنین چیزهایی در دانشگاه غالب نیست.

 

وی ابراز داشت: از طرفی این چهار درصد دارند آپارتاید علمی ایجاد می‌کنند و می‌گویند استاد دانشگاهی که تشویق به فتنه می‌کند بازداشت نشود.

 

حجت الاسلام قدس پور با بیان اینکه دشمنان سعی دارند تا اذهان جوانان ما را بر هم بریزند، ابراز کرد: عده‌ای از کسانی که به اصطلاح شناخته شده و سلبریتی هستند در اغتشاشات اخیر با جو زدگی مبتنی بر جو رسانه‌ای دشمنان احساسی عمل کرده و حرف‌هایی را زدند که مشخص بود حرف رسانه‌های معاند است و آنان نیز باور کرده‌اند.

 

وی گفت: گاهی شنیده می‌شود که مدیران کل خط قرمز سیاسی، اعتقادی یا اخلاقی را پشت سر می‌گذارند، از استاندار و نیروی نظارتی انتظار می‌رود اینگونه افراد را از نیروهای انقلابی تفکیک کنند.

کد خبر 1231311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha