رمز پیروزی انقلاب اسلامی اعتقاد به خداوند و پیوند مردم با ولایت بود

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، اعتقاد به خداوند و تکیه به اهل بیت (ع) و پیوند مردم با ولایت بود و وقتی این مولفه‌ها به هم گره می‌خورند، قدرتی را تشکیل می‌دهند که تمام دنیا در برابر آن زانو می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد، شامگاه جمعه (۲۰ آبان) در دیدار با عشایر سوسنگرد به مناسبت آزاد سازی سوسنگرد اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب، اعتقاد به خداوند متعال و تکیه به اهل بیت (ع) و پیوند مردم با ولایت است و طبیعتا وقتی این مولفه‌ها به هم گره می‌خورند، قدرتی را تشکیل می‌دهند که تمام دنیا در برابر آن زانو می‌زند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: مردم بدون ولایت به تعبیر بعضی از بزرگان، امتی بی‌مفهوم هستند و با ولایت مفهوم پیدا می‌کنند، همانگونه که امام خمینی (ره) در زمان انقلاب توانستند به امت اسلامی مفهوم ببخشند.

 

وی اضافه کرد: همه دیدیم که هرگاه مردم با ولایت پیوند خوردند، موفقیت‌های چشمگیر حاصل شد، تا جایی که با ولایت، ایران ضعیف قبل از انقلاب، تبدیل به قدرت برتر منطقه شد.

 

امام جمعه اهواز تصریح کرد: در دوران قاجار کشوری همانند شوروی به ایران حمله کرد و دوسوم خاک ایران را به تصرف خود درآورد، همچنین در دوران پهلوی چندین منطقه از ایران از جمله بحرین از کشور جدا شد، ولی در هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی در برابر حداقل ۸۶ کشور با دست خالی ایستادگی کرد و یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد و این موفقیت حاصل نشد جز به نعمت گره خوردن مردم با ولایت.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ابراز کرد: امروز استکبار جهانی با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود، به گونه‌ای به فرزندان ما هجمه آورده که فکر می‌کنند، کشور سقوط کرده و دشمن توانسته شهرهای مختلف کشور را به تصرف خود درآورد، بنابراین در این شرایط ضرورت جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرموده‌اند بیش از پیش نمایان می‌شود.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد بیان کرد: حادثه عاشورا به واسطه یک شایعه اتفاق افتاد و عبیدالله بن زیاد به دروغ به مردم کوفه گفت سپاه شام به سوی عراق گسیل شده و آنها به خاطر همین شایعه دست به کشتن امام زمان خود زدند، چرا که مردم کوفه حقیقت بین نبودند، امروز نیز دشمن در فضای مجازی تمام مولفه‌های ارزشی ما را مورد هجمه قرار داده و عده‌ای سخنان آنها را باور کردند، به همین خاطر ضرورت دارد که همگی به جهاد تبیین بپردازیم.

 

کد خبر 1231353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha