اعطای تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را به کارگیری کنند

کشاورز گفت: به کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را به کارگیری کنند تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، علی اصغر کشاورز با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد بیان کرد: مدتی است میزان تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد از 100 میلیون به 150 میلیون تومان افزایش یافته است البته مصوبه این امر هنوز به بانک های کشور ابلاغ نشده ولی ابلاغ به کمیته امداد صورت گرفته است.

معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد قزوین ادامه داد: مشکلی که با بانک ها وجود دارد این است که از مجموع اعتبارات مربوط به تسهیلات 100 میلیون تومانی هم تنها 37 درصد محقق شده است و این انتظار وجود دارد از مدیران عامل بانک ها تلاش کرده و این مهم پشتیبانی و پیگیری شود تا این تسهیلات پرداخت شود.

وی افزود: پرداخت این تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را به کارگیری کنند تا سقف 4 میلیارد تومان است و هر کارفرمایی بتواند از مددجویان کمیته امداد در مجموعه خود استفاده کند به ازای هر مددجو 150 میلیون تومان پرداخت می شود که سقف تسهیلات در این حوزه 4 میلیارد تومان است.

کشاورز یادآور شد: اعطای این تسهیلات فرصت خوبی است که کارفرمایان می توانند از آن استفاده کنند و در کنار تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از مددجویان کمیته امداد، از تسهیلات بانکی در این حوزه هم بهره مند شوند.

کد خبر 1231403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha