نمایشگاه کتاب در زرندیه برپا می شود

جوانمرد از برپایی نمایشگاه کتاب در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه در طول هفته کتاب خبر داد.

احمد جوانمرد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به تشریح برنامه های این هفته در زرندیه پرداخت و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: به منظور تبیین جایگاه کتاب برنامه های مختلفی برای سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در شهرستان زرندیه در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: هفته کتاب سال جاری از روز شنبه (۲۱ آبان) آغاز و تا روز پنجشنبه (۲۷ آبان) باشعار (ما همانیم که میخوانیم) ادامه خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه کتاب در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه در طول هفته کتاب و برگزاری مراسم رونمایی و‌ معرفی کتاب در روز سه شنبه (۲۴ آبان) در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله برنامه های این هفته است.

 

جوانمرد دیدار با یکی از نویسندگان شهرستان را از دیگر برنامه هفته کتاب دانست و ادامه داد: دیدار با کارکنان کتابخانه های عمومی، برگزاری مسابقات کتابخوانی در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری نشست های کتابخوان در محل کتابخانه های عمومی، برگزاری مسابقات خلاصه نویسی در محل کتابخانه های عمومی، برگزاری پویش بهترین کتاب با مشارکت آموزش وپرورش، برگزاری نشست ادبی و برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از دیگر برنامه های ترتیب داده شده برای این ایام است.

 

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را امری ضروری دانست و بیان کرد: هفته کتاب فرصتی برای پرداختن به این موضوع و تلاش در راستای انس هر چه بیشتر افراد با فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

کد خبر 1231440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha