ویژه برنامه های هفته کتاب در کانون «آیت الله گلپایگانی» برگزار می شود

اردشیری اردجانی گفت: ویژه برنامه های هفته کتاب کتابخوانی با هدف جذب جوانان به سمت مطالعه در کانون فرهنگی هنری «آیت الله گلپایگانی» شهرستان لردگان برگزار می شود.

منصور اردشیری لردجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ویژه برنامه های هفته کتاب کتابخوانی با هدف جذب جوانان به سمت مطالعه در کانون فرهنگی هنری «آیت الله گلپایگانی» شهرستان لردگان برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آیت الله گلپایگانی» مسجد «آیت الله گلپایگانی» شهرستان لردگان ادامه داد: هفته کتاب امسال برنامه های متنوعی از جمله «مسابقه عکاسی پاييز رنگی با کتاب»، «اجرای طرح پيک کتاب» و «مسابقه نقاشی ويژه کودکان و نوجوانان» توسط این کانون برگزار می شود.

 

وی اجرای طرح اقدام ماندگار برای دریافت کتب اهدای مردم برای غنی سازی مخزن کتابخانه، شرکت گسترده اعضای کانون در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده کردن از سالن مطالعه و کتاب های کتابخانه را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی امسال برشمرد.

 

اردشیری اردجانی، معرفی کتاب در طرح شنبه های کتاب مساجد، اجرای پویش اهدای کتاب به کتابخانه، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف را از دیگر برنامه های اجرایی این کانون در حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: در مسابقه «عکاسی پاییز رنگی با کتاب» اعضای کتابخانه باید یک عکس از خودشان با کتاب مورد علاقه گرفته و برای شرکت در مسابقه ارسال کنند و در پایان هفته کتاب به قید قرعه به سه نفر از این عزیزان جوایزی اهدا می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آیت الله گلپایگانی» مسجد «آیت الله گلپایگانی» شهرستان لردگان ادامه داد: در هفته کتاب و کتابخوانی و در قالب طرح سه شنبه های تکریم، از کتابخوانان برتر کتابخانه تقدیر می شود.

 

کد خبر 1231441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha