تجهیز ۲۲ کانون فرهنگی مساجد در شهرستان محلات

صادقی از تجهیز ۲۲ کانون فرهنگی مساجد در شهرستان محلات خبر داد و گفت: این اقدام از مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی بود.

حمید صادقی، با اشاره به سفر یک روزه دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز جمعه (۲۰ آبان) به شهر محلات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری و برگزاری همایش شیخ زین العابدین محلاتی (کاتبان خوشنویس وحی) از مهم ترین مصوبات سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان محلات بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات برپایی جشنواره ملی تئاتر خیابانی محلات، تجهیز ۲۲ کانون فرهنگی مساجد شهرستان، احداث کتابخانه تخصصی شعر و ادبیات محلات و تخصیص اعتبار به انجمن های هنری را از دیگر مصوبات سفره وزیر ارشاد به این شهرستان دانست.

 

وی خاطر نشان کرد: از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده مردم دلیجان و محلات و فرمانداری محلات مصوبات را که به صورت کتبی به وزیر تحویل داده شده را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه کامل  برسند.

 

گفتنی است، حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری و حضور در نشست صمیمانه با هنرمندان از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر ارشاد به این شهرستان بود.

 

کد خبر 1231456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha