ادارات و نهادها بسیجی وار به مردم خدمت کنند

تاجیک نوری گفت: ادارات و نهادها بسیجی گونه به مردم خدمت کنند و هفته بسیج فرصتی برای نمایان ساختن ظرفیت بسیج در تمام عرصه ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج با حضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه، سرهنگ ارسلانی فرمانده انتظامی، کارخانه معاون سیاسی انتظامی، کچوئی مشاور فرماندار، هداوند میرزایی بخشدار مرکزی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیشوا برگزار شد.

 

ابراهیم تاجیک نوری در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج بیان داشت: بسیج معدود نهادی است که متعلق به آحاد مردم است و هفته بسیج فرصتی برای نمایان ساختن ظرفیت بسیج در تمام عرصه ها می باشد.

 

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: امروز مکتب امام خمینی رحمه الله علیه در خصوص تشکیل بسیج میلیونی جهانی شده است و اثرات مثبت تشکیل بسیج را در کشورهای مسلمان جهان از جمله عراق و سوریه و...مشاهده می کنیم.

 

وی با اشاره به نقش موثر و فعال بسیج در تمام عرصه ها تاکید کرد: هر زمان نیاز به حضور بسیج احساس شده است از جنگیدن سخت و پرورش نخبگان تا جمع آوری گل و لای از خانه ها در زمان سیل، بسیج مردمی حضور داشته است.

 

تاجیک نوری افزود: در این برهه به برکت انقلاب اسلامی در حال تثبیت انقلاب در بسیاری از کشورها هستیم و با یاری خداوند متعال از این پیچ تاریخی نیز با بصیرت، آگاهی، تلاش و کوشش عبور می کنیم.

 

وی در خاتمه با تاکید بر اجرای برنامه های هدفمند و اثرگذار در هفته بسیج بیان کرد: ادارات و نهادها، بسیج گونه به مردم خدمت کنند و هفته بسیج امسال با در نظر گرفتن خدمات ویژه برای آحاد مردم، متفاوت برگزار شود.

 

کد خبر 1231470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha