مدیریت واحد مساجد به صورت قانون در آید

حجت الاسلام صفری گرایی با اشاره به لزوم ایجاد لایحه ای برای مدیریت واحد مساجد، گفت: مدیریت واحد مساجد به صورت قانون در آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام رحیم صفری گرایی، امروز شنبه (21 آبان) در مراسم هماهنگی مساجد مناطق 12 گانه شیراز که در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: قانون در قضیه مساجد نقص دارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه 2 سال گذشته لایحه ای مجلس تصویب کرد که توسط شورای نگهبان به خاطر ایراداتی برگشت خورد، تاکید کرد: اگر آن لایحه انجام شود، یک ارگان واحد باید کارهای مساجد در نظر گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت واحد مساجد به صورت قانون در آید، افزود: موضوع هیئت امنا هم به محض نامه کتبی امام جماعت به اوقاف نیاید، امکان بررسی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش در ادامه، محمدحسین ذوالانوار، نماینده اسبق شیراز در مجلس شورای اسلامی هم گفت: آموزش دیدن معاندین در هفت کشور برای ما روشن است و باید مسائل برای نسل جدید تبیین شود و باید روایت انقلابی را برای مسجدی ها ارائه و آنان هم بین نسل جدید توزیع کنند.

کد خبر 1231494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha