ایجاد صفحه تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در فضای مجازی در یونان

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان صفحه‌ای ویژه بر محور تبیین اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در شبکه اجتماعی «تیک تاک» ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پی تولید محتوای ویدیویی از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با زیرنویس یونانی، صفحه‌ای ویژه بر محور تبیین اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در شبکه اجتماعی «تیک تاک» ایجاد و برخی از ویدیوها در این صفحه بارگزاری شد.

این نمایندگی به طور متوسط 4 ویدیو کلیپ در هر ماه از سخنان رهبر معظم انقلاب را به زبان یونانی ترجمه و زیرنویس کرده و آن را در صفحات مجازی گوناگون رسمی و غیر رسمی خود منتشر می‌کند. تاکنون بیش از 150 ویدیو از سخنان رهبری در صفحات گوناگون و به زبان یونانی منتشر شده است.

محورهای اصلی ویدیوهایی که در این صفحه منتشر می‌شود، بیشتر در مورد نقد نظام بین‌الملل، استاندارهای دوگانه غرب، نظم نوین جهانی و ... است.

شایان ذکر است، محتوای این صفحه در گروه فیسبوکی محور «مقاومت» که با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در یونان و توسط کلیچیکاس ایجاد شده است نیز، با 503 دنبال کننده منتشر می‌شود

کد خبر 1231520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha