۹ عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در کانون های مساجد اجرایی می شود

آمون گفت: ۹ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در سطح کانون های مساجد استان اردبیل اجرایی می شود.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 9 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در سطح کانون های مساجد استان اردبیل اجرایی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طرح پالایش کتاب در کتابخانه های مساجد و جمع آوری کتب فرسوده و بلااستفاده و تعویض آن با کتب نشر جدید از مهمترین برنامه ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است که با مشارکت مدیران کانون ها در اجرا خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: طرح کتابخوانی دسته جمعی با حضور بچه های مسجد و دوستداران کتاب در مساجد با هدف فرهنگ سازی مطالعه و تشکیل هسته های کتابخوان در مساجد برگزار می شود.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: اجرای پویش هدیه کتاب به مساجد به هم خانواده برای افزایش محتوای کتاب در کتابخانه مساجد  طرح توزیع کتب در بین کتابخانه های مساجد استان نیز اجرایی خواهد شد.

 

آمون ادامه داد: برنامه فرهنگی «صدای کتاب» با هدف تولید کتاب صوتی در بستر سامانه بچه های مسجد و طرح «شنبه های کتاب در مساجد» با هدف معرفی کتب در بین الصلاتین به نوجوانان و جوانان از دیگر فعالیت های فرهنگی به همین مناسبت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: بازدید از کتابخانه های منتخب مساجد استان و نشست اندیشه ورزی با کتابداران منتخب استان با هدف آسیب شناسی و برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت احیاء و تقویت فعالیت های کتابخانه های مساجد استان نیز برگزار خواهد شد.

 

آمون خاطر نشان کرد: تفاهم نامه همکاری دو جانبه با نهاد کتابخانه های عمومی استان نیز همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به امضا خواهد رسید.

 

کد خبر 1231534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha