تجلیل از برگزیدگان و فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برگزیدگان و فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیست‌وششمین جشنواره کشوری قرآنی هدهد با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تجلیل شدند.

دکتر علی فخری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اصفهان گفت: برگزیدگان و فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیست‌وششمین جشنواره کشوری قرآنی هدهد با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تجلیل شدند.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این مراسم از محمدعلی دولتی رتبه اول کشوری در بخش معارفی، سجاد تقدسی در مرحله دانشگاهی بخش قرائت تحقیق، سید علی امیری کارمند فعال و مقام آور قرآنی در مرحله دانشگاهی رشته اذان و زهرا مرادی نعمت رتبه سوم کشوری دانشجوی فعال و مقام آور قرآنی در بخش قرائت ترتیل به عنوان نمایندگان برگزیدگان و فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر شد.

 

فخری افزود: در این جشنواره، حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان در ۶ بخش‌ «آوایی»، «ادبی»، «پژوهشی»، «فن آوری»، «معارفی»و «هنری» به رقابت پرداختند که در نهایت دانشگاه علوم پزشکی کاشان توانست ۲۱ رتبه کسب کند و سه نفر از برگزیدگان به جشنواره ملی راه پیدا کردند.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: تعداد یک هزار و ۵۴ نفر کارمند، ۹۳ نفر دانشجو و ۶۳ نفر استاد این دانشگاه در این جشنواره شرکت کردند.

 

فخری اظهار داشت: ترویج قرآن در جامعه ضامن تامین سلامت در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است و نفوذ معارف و مبانی اصیل قرآن و سیره ائمه اطهار (ع) در متن جامعه باعث افزایش احساس امنیت عمومی، بازدارندگی در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی و توسعه مهرورزی و زیست مومنانه می‌شود.

 

کد خبر 1231561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha