استفاده حداکثری از ظرفیت اساتید دانشگاه در عرصه فریضتین واجب

در نشست مدیران معاونت علمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه های شورای عالی انقلاب فرهنگی بر استفاده حداکثری از همفکری و همیاری اساتید در عرصه فریضتین واجب تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در نشست مدیران معاونت علمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه های شورای عالی انقلاب فرهنگی بر استفاده حداکثری از همفکری و همیاری اساتید متعهد و متخصص در زمینه فعالیت های علمی و فرهنگی در عرصه فریضتین واجب تأکید شد.

با توجه به اینکه پیشبرد هرگونه فعالیت فرهنگی و مذهبی مستلزم بهره مندی از توان علمی و عملی نخبگانی به خصوص اساتید دانشگاه است لذا معاونت علمی ستاد امربه معروف و نهی از منکر نشستی با دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها برگزار کرد.

قابلیت های استفاده حداکثری از همفکری و همیاری اساتید متعهد و متخصص در زمینه فعالیت های علمی و فرهنگی مورد نیاز در عرصه فریضتین در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر مهدی دوستان معاون علمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ابتدای جلسه، بعد از تبیین فعالیت های ستاد به بیان خواسته های ستاد و قابلیت های موجود در زمینه فعالیت های اساتید، ذیل آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی پرداخت.

وی اثرگذاری های اجتماعی در قالب فعالیت هایی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را از شاخص ها و مشوق های مهم برای ارتقاء اساتید بیان کرد.

در ادامه، حجت الاسلام دکتر روح الله شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه های شورای عالی انقلاب فرهنگی به اهمیت همفکری و همکاری ستاد با شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه ها و استفاده از اساتید مشاور و ظرفیت کانون های دانشجویی پرداخت.

در پایان حفظ و ادامه ارتباط در جهت به فعلیت رساندن ظرفیت های مورد اشاره، به تصویب طرفین رسید.

 

کد خبر 1231575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha